Home again!
Yes, nu är jag hemma efter några dagar på Närcon och det var helt klart en upplevelse, haha.
Direkt när jag klev ur bilen med Oskar och Felicia som jag åkte med såg jag folk i utklädnader och fick mig en smärre chock. Allt var så annorlunda! Första dagen gick för mig mest åt att vänja mig vid allt nytt och var så trött när vi gick till sängs runt två-tiden av alla nya intryck. 
 
 
Vad har vi gjort då? Mest umågtts med folk och gått runt och tittat på allt och alla. De andra gick och tittade på någon Overwatch-panel vilket var ett typ av spel/frågestund för spelet Overwatch, men jag roade mig på egen hand istället då jag inte är alls insatt i speleet, haha. 
 
Träffade faktiskt Stina som bor i närheten och vi gick och åt mat, gick på museum och promenerade. Väldigt skönt faktiskt att komma ifrån den väldigt intensiva miljön och göra något annat liksom.
 
Åkte faktiskt hem redan igår istället så att jag kunde följa med på min kusins födelsedagsfirande senare på kvällen och min sista dag var det K-pop random dance play vilket menas med att man sätter igång små snuttar av K-poplåtar och kan man koreografin hoppar man in i mitten och dansar. Jag lär mig ju inte så jättemycket K-popdanser förutom om jag inte fastnar för någon och gör jag det lär jag mig ju mest lite mer underrated grupper och de var ju såklart inte med då man mest spelade de populäraste låtarna, haha. Men kanske kunde tio danser ändå, men hade bara modet att vara med på typ fyra, haha...
 
Vad tyckte jag då om den här hela upplevelsen då det var min första gång?
Som jag skrev i tidigare inlägg gick jag in i detta utan att veta riktigt vad det var och med öppna ögon. Tyvärr måste jag nog säga att det inte riktigt är något för mig. Jag hade roligt och älskar människorna som är så öppna och härliga som är där, men är man inte insatt i spel eller anime vilket jag inte är blir det lite svårt att finna nöje eller prata med folk. Jag är ju som ni vet en väldigt utåtriktad människa, men har man inget gemensamt intresse spelar ju inte det så mycket roll. Då mycket går ut på att prata med folk och lära känna nya människor blev det hela liksom lite långdraget då jag inte riktigt kunde delta i konversationer. Men jag ångrar inte att jag gick! Det var roligt att prova på och det hände mycket roliga saker som jag inte tagit upp i inlägget så tro inte att jag hade jättetråkigt hela tiden, haha! Men ja, det var okej, men förmodligen inget för mig.
 
Bjuder på lite bilder från dagarna! Tyvärr har jag inga bilder på några som cosplayade (klädde ut sig) då jag inte ville ta kort på folk utan deras tillåtelse och jag var för feg för att fråga, haha.
 
 
J

Fina bilder!

Gabriella

Så roligt!!

Moa Kandelin

Vad fina bilder :)

Linda

Ser underbart ut!

Netti Starby

Vad kul ni har haft och härliga bilder! :-D Kramis

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Låter som en rolig upplevelse! :)

Maria

Fina bilder
Kram

Nelly

Det låter som att du har haft en trevlig helg, vilken kul grej att ha upplevt ändå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress