Det har hänt igen; jag har blivit kär i en dans. Eller ja, egentligen händer det ju ganska ofta, haha, men nu var det länge sedan jag kände precis SÅHÄR! ;)
 
RAIN är en koreansk artist sedan väldigt många år tillbaka, man ser honom lite som en av de första K-popartisterna. Han har även varit väldigt känd i USA! 
 
Nu hade han nyligen en comeback med låten nedanför och jag blev så kär både i låten och dansen! 
Det var längesedan jag lärde mig en mer smoot och classy dans vilket den här verkligen är så kände för att damma av dessa kunskaper och försöka mig på! Såhär långt har jag lärt mig första versen och refrängen.
 
Musikvideon (den första) är i princip en dansvideo, men han släppte även en "white version" (den andra) där det är ännu mer fokuserat på dansen och man endast ser honom. I den originala musikvideon är det lite mer klädbyten och effekter samt bakgrundsdansare. Så ja, jag delar båda bara för nöjets skull, haha. Och som vanligt använder jag mig av en spegelvänd version när jag lär mig!
  
 
Bella

K-pop videos brukar ha riktigt bra koreografier!

Netti Starby

Åh vad coolt! :-D Kramis

Tilda Barkselius

Åh shit vad grym!!!

My

Vad roligt :D Själv kan jag ingenting om dans haha!

Carolina Thoor

Alltid roligt då man känner en extra förkärlek för en slags dans eller liknande :D

Sv; ja, visst vart det fint :D
Jaså då förstår jag. Jag såg en slags förhandsvisning på den filmen den 13/12, så bra!!

Amanda

Kul att lära sig! :)

Ida

Häftiga videos!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Älskar när man får sådana ögonblick då man plötsligt och utan förvarning bara ÄLSKAR något!

Carro

Så roligt! :)

Flisan

sv: javisst äre :D

Boel

Bra :D

Linda

wooow!!

Zyllah

Aldrig hört talas om honom faktiskt, men absolut någon jag ska kika in. <3

Carro

Jag älskar också snygga naglar :)

Flisan

sv: tack :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress