Det har ju varit bokrea nyligen och som den bokälskare jag tog jag mig till en bokaffär i stan och fyndade dessa böcker! Är ju både lite av en asien-och historianörd, haha, så är inte förvånad över mina köp.
 
Den ena heter The Art of War och är på engelska samt kinesiska, och den andra heter Nordkorea- nio år på flykt från helvetet vilket är en självbiografi av Eunsun Kim som flytt från Nordkorea.
 
Är riktigt taggad att sätta näsan i dessa godingar! ♥
 
Har ni fyndat något på bokrean?
 
Netti Starby

Vad kul med fynd! :-D Kramis

TereseFlinth

Men vad bra böcker du fick tag i!!

sv: Tack snälla!! Ja det är så skönt man uppskattar verkligen sina lediga dagar haha :)
Kramis

MartinaOlsson

sv; tack så jättemycket! :)

Carro

Härligt med fynd! :)

Moa Kandelin

Vad kul med bok fynd :)

Ida

Åh vad kul :)

NICOLE

Så roligt! :D

Amanda

Härliga fynd! 😊

Ida

Kul att du fyndade lite :)

Gabriella

Åh så roligt att fynda!!

MALIN

Älskar att fynda böcker inför våren och sommaren! Kram

Nelly

Härligt med fynd! ^^ Själv har jag inte ens kollat på rean, är tyvärr ur bokperioden för tillfället :/

Carolina Thoor

Roligt! Även fyndat böcker jag själv på bokrean, som den bokälskare jag är! ;)

Sv; ja, det var det verkligen! Ja, gör det. Hur lyckades du missa mellon? ;)

Okej. Ung & bortskämd tycker jag är ett otroligt bra program. Min bror kan vara lite likadan som dem är (fast ändå tusen gånger bättre på något annat sätt!) och igår såg han på programmet. Efter programmet började han duka av och gick till köket med alla grejer, vilket han aldrig gör annars. Så haha, den har en påverkan på bortskämda barn haha ^^,

freja lindsjö

kul med nya böcker! Jag har också handlat ett par :)

My

Vad roligt :D

sandra

haha jag har inte ens gett bokrean häär ett försök för det är så dåligt utbud

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress