När jag påbörjade denna helg i fredags hade jag inga som helst planer, vilket kändes väldigt skönt faktiskt. Men det ändrades ganska snart, haha. 
 
Fredagkväll blev en spontan sushi-dejt med Frida vilket var himla mysigt! Har inte ätit sushi sedan i somras så det var himla gott! ♥
 
Lördagen sedan bjöd på förmiddagen på träning samt städning innan Ida ringde och frågade om jag skulle med på konsert. Musikeleverna på min skola har i samarbete med stadens symfoniorkester gjort en musikal/konsert som gymnasiearbete och eftersom jag känner ett flertal av dessa elever hängde jag gärna på! En himla fin och proffsig upplevelse! ♥ 
 
Både jag och Ida måste jag medge blev lite sentimentala när vi satt där och mindes tillbaka till vår musikklasstid när vi själva uppträtt på precis samma scen med symfoniorkestern... Så många minnen.
 
Igår slutligen blev dagen ändå hyfsad lugn. Åkte till farfars minneslund då han skulle fyllt 77 år igår. Grattis i efterskott farfar, älskar dig så. ♥ Sen så tränade jag ett riktigt bra pass och åt det goda som ni ser på sista bilden, riktigt gott!
 
Och nu är det måndag och sista veckan innan lov, WIHO! Mina planer för lovet får ni i ett annat inlägg! 
När får du sportlov?
Cajsa Lindahl

Hoppas jag med. Jag har inte tålamod till detta...xD

ajlimullersandvik.blogg.se

jag minns inte sist jag åt sushi, det är ju så gott. Måste göra det snart igen :D

Moa

Mums vad gott :)

Carro

Lät som en härlig helg! :)

jessy

Låter som en mysig helg! kram

My

Låter som det blev en bra helg :D

Maria

Låter som en bra helg
Kram

Tilda Barkselius

Lät som en otroligt mysig helg!

Gabriella

Såå härligt att det närmar sig lov!!

Josefine

Gott med sushi!!

Carolina Thoor

Låter som om du har haft en riktigt härlig helg ändå :D

Sv; haha, ja det var verkligen tur att jag hittade vanten igen. Jag trodde verkligen att den var försvunnen haha xD

Flisan

sv: ja eller hur :)

hoppas du får en bra tisdag :D

Linda

Såg ut som en härlig helg :-)

TereseFlinth

Åh, vilken härlig helg ändån även fast du inte hade planerat något först!

sv: Ja så sant, och idag är det alla hjärtans dag också, så något bakande blir det i alla fall ;)
Kramis

Moa

Ser väldigt mysigt ut iallafall :)

Matilda Berlin

Guuu vad gott! Älskar verkligen sushi!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress