20 februari 2017

Changed plans!

Okategoriserat

Lover har officiellt kickat igång och det känns himla skönt!
Tyvärr blev mina söndags-tisdagsplaner inställda så har helt plötsligt fått lite lediga dagar, haha. Men det dröjde ju inte jättelänge innan jag hade planerat in andra saker, haha.
 
Igår blev det en spontanfika med finaste Maja, vilket förklarar Snapchat-bilden till vänster, haha, vilket var riktigt mysigt och välbehövligt! ♥ Lite träning blev det självklart som vanligt också!
 
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, vilket har varit rätt skönt, men nu börjar jag bli lite rastlös, haha. Nora och Kim var i alla fall ute och åkte i trakterna så de kom förbi lite spontant på en fika och gav mig lite sällskap så det var trevligt. ^^ Ska se till att träna lite sen och fixa lite saker här hemma!
 
Imorgon ska jag träffa Molly och fira henne i efterskott! Vi hade även tänkt och gå och se filmen The Great Wall som går på bio. Har någon av er sett den? Den handlar typ om kinesiska muren och är en action/fantasy/äventyrs-film! Är lite extra taggad för en av mina favoritartister- och skådespelare är med, Lu Han, så ska bli roligt att se! ^^ 
 
Hur mår ni? Har ni lov? Vad hittar ni på för kul? ♥
 
 
Netti Starby

Vad mysigt du har haft det trots att vissa saker blev inställda. Kramis

Carro

Vilka mysiga dagar :)

jessy

Ja det är då skills om du lyckades med det på tio minuter haha!

Maria

Skönt att ta det lugnt ibland
Kram

sandra

gott!

Amanda CL

Låter som en mysig helg :D
Berätta om filmen sen :D
Kram

Moa

Vad mysigt det ser ut!

Angelica

Men gud, hur kan du ens göra iordning dig så snabbt? :o Haha

Gabriella

Så gott med fika!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Men guuud loooov! SÅÅÅÅÅ AVUNDSJUK! Längtar så det värker i mig!

Cajsa Lindahl

Nej men precis. Nu börjar jag äntligen kunna använda armen lite mer. Känns bra det i alla fall.

Matilda Berlin

Du måste berätta vad du tycker om filmen sen =) Kram

Carolina Thoor

Låter aldrig fel att ha ändrade planer då och då faktiskt. Det brukar alltid bli bra i alla fall, som det då blev i ditt fall! :)

Sv; tackar! Ja, verkligen. Det är något vi båda vill så himla mycket :D
Jo men absolut! Låna listan du :D

Zyllah

Himla mysigt med fika ju. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress