JAG ÄR SÅ OBESKRIVLIGT GLAD JUST NU! 
 
Den 5 april kommer K-popgruppen 24K till Sverige och har konsert och JAG SKA GÅ!!!
När de var i Finland i januari var jag så nära på att gå, men det gick inte, men nu när jag hörde att de skulle komma till Sverige så var jag bara tvungen att boka!
 
Så den 5 april drar jag och Freja till Stockholm för att se några av våra favoriter live! Vi har Hi-touch-biljetter vilket betyder att vi innan konserten får träffa dem, hihihihihihihii! SÅ GLAD!
 
IHHHHHHHHHHHHHH! ♥
 
 
Matilda Berlin

Har faktiskt aldrig hört talats om dom, men man kanske borde se vilka de är då =) Kram

My

Vad roligt :D

Hanna

aldrig hört om :O

Ida

Kul :)
Hoppas du får en fin helg :)

Tilda Barkselius

Åh vad kul att du ska gå!!

ajlimullersandvik.blogg.se

NEJ MEN, åh så glad jag blir för din skull :D :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress