Halloj!
Juldagen igår och då åkte vi på kvällen till mormor och morfar och firade lite jul med dem och andra halvan av släkten! ♥ Supermysigt! Vi åt god mat och efterrätt, och körde kläm-och känn-spelet där man ska klämma och känna och gissa vad det är i paketet. Gissar man rätt, får man det! Riktigt kul! ^^
 
Idag började dagen med en timmas träning vilket var himla skönt, men överbelastade mina vader igår och ignorerade det idag, såååå det gör ganska ont nu, hehe. Försöker undvika att gå så mycket som möjligt, speciellt i trappor, men det är svårt, haha. Snart ska jag åka till pojkvännen och fira hans mamma som fyller år idag, och ikväll kommer min kusin Emil och hans flickvän så då ska vi tre plus min pojkvän gå ut och ta en drink, mysigt mysigt! 
 
Juldagen var ju igår med, den stora hemvändardagen, men jag skippade utgången i år. Tyckte inte att det var så kul förra året, alldeles för mycket folk och trängsel. Men annars är det ju kul att gå ut! ^^
 
Gick ni ut igår?
Gabriella

Så mysigt!!

Emelie Andersson

Så mysigt med lite mer jul :) hoppas dina dagar har varit underbara <3

Natalie Midestad

Vad mysigt att fira med mormor och morfar! <3

MALIN

God fortsättning fina du! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress