TJOHEJ, här kommer mitt tredje och sista inlägg om min shopping i Kina, och denna gång på allt övrigt jag köpte som inte är kläder eller underkläder! Eller ja, vissa saker kanske går in lite under kategorin "kläder", men ja, ni fattar, haha. ^^
Och ja, självklart var jag tvungen att köpa med mig en superfluffig panda från djurparken där vi såg äkta, levande, supersöta pandor, hihi.
Hur galet är det inte att det bara är två dagar kvar till jul?! Är ni taggade? ♥
Ida

Så snygg den bruna väskan var!

Jessica Högberg

Vilka härliga inköp! 2 dagar, helt galet! God Jul!

Netti Starby

Så mycket fint du shoppade! :-D Kramis

Alice Lindström

Fina saker du hittade :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, tänk att det snart är julafton igen! Tiden går alldeles för fort!! :)

Amanda

Så roligt inlägg och så mycket fint<3

Emelie

Wow vad kul grejer!! Är jättetaggad på jul och hoppas vi kommer fram i tid!! Men ingen julkänsla :/

Svar: Hej! Du glömde lämna din bloggadress så jag kan tyvärr inte kika in den! Kommentera gärna igen och lämna adressen. <3
Alice None

Jeanette

Vad söt den lilla pandaväskan är!

tina

Sv; tack så jättemycket! Ja grinchen är en riktigt härlig julfilm! :)

Men åh vad fina grejer du köpt! Älskar öronmuffarna och pandan! :) sjukt att de är två dagar till jul!!! Längtar ihjäl mig! Blir som ett barn på julafton! :)

Hoppas du får en toppen helg, och om vi inte skulle höras innan så vill jag önska dig en riktigt GOD JUL <3

Angelica Wåhlin

Åh, så härlig packning!

Angelica Wåhlin

Haha gud, menade såklart "vad härlig shopping"! Autocorrect ville inte som jag ;)

Matilda Berlin

Åhhh så mycket kul du fått med dig! Kram <33

Natalie Midestad

Vad roligt att se! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress