Igår när jag satt hemma och pluggade slog det mig helt plötsligt "Men herregud, vi har ju inte bakat några pepparkakor i år!". Mitt i allt annat julfix har det helt enkelt inte blivit av! Men det kunde ju inte gå för sig, så jag och pojkvännen åkte och handlade och slängde ihop en sats med pepparkakor här hemma!
 
Enligt tradition i vår familj gjorde vi även hjärtan med alla familjemedlemmars namn (mamma brukar alltid göra dem, men nu fick jag ge mig på dem och det blev ju inte riiiktigt samma klass på dem som mammas, haha!), samt gjorde två kaniner och en sköldpadda, trots att ingen av de dessvärre finns med oss idag. ♥
 
Om de blev fina eller inte går ju att diskutera, haha, men mysigt hade vi i alla fall! ♥
 
Dixi Wonderland

Så mysigt :D

Emelie Eriksson

Åh vad mysigt att baka pepparkakor :D

JoJo

vad mysigt att baka pepparkakor :D kram fina du! :* <3

Linda

Åh så mys!!

Linnea Kinis

det var många många år sen jag bakade pepparkakor :) men gott är det!

Gabriella

Åh så mysigt!!!

Louise

Va mysigt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress