Om det är någon gång man verkligen slår in paket som aldrig förr, så är det ju nu kring jul, eller hur? Själv är jag ju ingen mästare på det, haha. Jag tycker det är kul, men sådär proffsigt skulle jag ju inte säga att det blir. Finns det möjlighet tar jag gärna till en presentpåse istället, mycket enklare. ;) Men, det är ju ändå något visst med att slå in paket, och också öppna dem, haha, istället för att öppna en presentpåse! 
 
Jag älskar ju att pyssla och vara kreativ, och följer en del sådana konton på YouTube och får många sådana videos rekommenderade för mig, och imorse snubblade jag över denna och jag fann den väldigt användbar och tänkte att jag självklart skulle dela med er, och förhoppningsvis hjälpa er lite i presentinslagningsstressen (himla långt ord, haha)!
 
Här ger hon olika tips och trix på hur man kan lösa kluriga presentinslagningar med smarta lösningar! Väldigt bra att ta del av! Enjoy! ♥
 
Amanda

Alltså guuuud så bra inlägg!!! Jag är världshistoriens SÄMSTA paketinslagare, så detta är ju galet perfekt haha! Kommer gå från sämst till bäst(kanske inte men lite bättre i alla fall), tack <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag slår sällan in presenter, men när jag väl gör det ser det oftast ganska förfärligt ut :P

Netti Starby

Åh vilken bra video med bra tips! :-D Kramis

Ebba

Ja!! Så kul att pyssla slå in presenter fint på olika sätt!!

JoJo

åh vilka bra hacks! :D jag måste dela med mig utav den här videon jag också ^^ kram fina du! <3 :*

Linda

Jag kör alla mina "hacks" från när jag jobbade på Cervera! hehe <3

Linnea Kinis

åh coolt ! :D

Matilda Berlin

Men åhhh! Så himla bra tips! <3

my

Tycker också att det är roligt men är ingen mästare på det ;)

Dixi Wonderland

Jag älskar att slå in paket :D

Alice Lindström

Den videon hittade jag innan jag började slå in mina paket och tipset att vrida pappret var verkligen en räddare!

Angelica Wåhlin

Bästa ju! Mina blir alltid sååå fula så det där kommer jag definitivt ta hjälp av :D

Josäfin Andersson

ah men å vad jag önskar att jag sett denna video innan jag slog in mina haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress