Igår hade jag som sagt dansuppvisning för mina barngrupper, och avslutade då min första termin som officiell danslärare! ♥
 
Vid klockan 14.00 var det genrep så då körde i igenom alla danser och peppade igång varandra. Sedan vid 15.00 kom alla föräldrar och då drog vi igång! Min stora grupp, 10-16 år, körde sina danser själva, men de små, 6-9 år, dansade jag med. Det var verkligen så kul att se hur mycket de har lärt sig!
 
Efteråt var det fika och jag fick även presenter av mina chefer samt några av barnen, hur gulligt?! Av cheferna fick jag en supermysig grå filt (vilket jag önskade mig i julklapp ju!), och av barnen belysning i form av en rosa och vit uggla, hihi.
 
För er som är intresserade såg programmet med låtarna ut som följande;
1. My House- FloRida (6-9 år)
2. Bojangles- Pitbull (10-16 år)
3. Fire Burning- Sean Kingston (6-9 år)
4. Zero for Conduct- Bastarz (10-16 år)
5. Dynamite- Taio Cruz (6-9 år)
 
De har verkligen varit jätteduktiga och lärt sig så många danser, och det kommer verkligen kännas konstigt nu att inte åka och träffa dem på måndagar! Men i februari drar vi igång igen! ♥
 
Här kommer lite bilder från dagen (ja, alla som är med på bilder har fått godkännande av sina föräldrar, skulle aldrig lägga ut på barn utan föräldrars godkännande), och jag (eller ja, min pojkvän, haha) filmade faktiskt allt, så ev. kommer det filmer så småningom! 
Andra advent idag också ju så "glad advent" på er eller vad man säger, haha! ♥
Alice Lindström

Vad söta barnen är, duktig du är som leder två grupper!

Netti Starby

Men vad kul! :-D Kramis

Louise

Men så gulligt ! :D

Boel

Mysigt inlägg :D

Id

Men vad kul!! :) Du är så duktig! Kan tänka mig du längtar till nästa termin! :D

MALIN

Vad roligt att få vara danslärare :) Kram

Dixi Wonderland

Ser ut som att det blev en lyckad kväll :D

Matilda Berlin

Guuu vad mysigt!! Saknar dessa avslutningar så enormt! Man blir ju verkligen så himla stolt som dansfröken!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress