Tjohej!
Igår hade jag möte med min underbara dansgrupp och det gick super! Förhoppningsvis kan vi dra igång nästa vecka, eller i alla fall väldigt snart, hihi! Det är ju lite extraarbete nu eftersom vi byter lokal, men det verkar ändå gå väldigt smidigt och snabbt! ^^
 
Är så taggad på detta! Har planerat hela sommaren så allt är superstrukturerat (som det brukar vara med mig inblandad, haha) och har gjort ändringar och förbättringar och alla verkar taggade! Har även redan lyckats värva sex nya medlemmar så vi kommer bli två riktigt härliga grupper! ^^ Ja, jag ska dela upp gruppen i två som jag redan nämnt, men vi kommer ändå vara samma grupp, men mer om det i ett annat inlägg när vi är igång!
 
IHH, så taggad! ♥
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så kul med dansgruppen, lycka till med den! :)

Netti Starby

Vad kul att ni har fått 6 nya medlemmar! :-D Kramis

elin

Skönt att det gick så bra på mötet!<3

Asylmamma

Åh så spännande med dansgrupperna! Om det är okej med dem kanske vi kan få se nåt klipp😊?

Amanda

Låter som om det blir super bra och kul<3

Gabriella

Åh så roligt!! :D

Linnea Kinis

vad spännande! :)

My

Åh vad roligt!! :D

Linda

Gud så kul!!

Amanda

Så kul med nya medlemmar!

Julia

Så kul med dansgruppen!

Emelie Andersson

Åh vad roligt!! :)

MALINDENISE

Vad roligt!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress