Goodmorning sunshines!
Hoppas ni är soliga och härliga för vädret här är ju allt annat än soligt! Så tråkigt, hade ju gärna pressat lite i solen nu när jag är ledig en dag till, men men, så är det!
 
Istället har jag en liten "to do"-lista för idag jag tänkte dela med mig av! Älskar att skriva listor och sånt, känner mig så produktiv och strukturerad då, hihi. ^^
 
Blogga + svara på kommentarerDetta gör jag nu, haha, men ska sätta mig en stund ikväll sedan och fixa lite tidsinställda ifall jag inte hinner blogga under mina jobbdagar.
 
Montera lådorYes, gårdagens inköp från IKEA ska monteras och fixas iordning!
 
Kolla upp allt gällande mina utbildningar + ansöka om CSNDet börjar dra ihop sig för kursstart (vecka 35) för mina kurser (kinesiska och ledarskap) och jag måste verkligen kolla över vad det är som gäller, vad jag behöver fixa och allt sånt, och såklart söka studiebidrag!
 
Planera upp träningen + sätta mål- Jag vill verkligen strukturera upp min träning ännu mer. Den är redan ganska strukturerad, men har såklart sina brister så nu vill jag verkligen göra en plan med mål och verkligen FÖLJA den!
 
Göra ett dansschema- Nu till hösten har jag hela fyra grupper jag är ledare för; de två enligt mitt jobb som danslärare, samt min egna grupp sedan flera år tillbaka som jag bestämt mig att dela i två p.g.a olika svårighetsnivåer. Så har en hel del koreografier jag måste ta tag i och bli klar med tills terminsstart så då blir ett redigt schema för när jag ska göra klart vilken dans min bästa vän! Lite skillnad att gå från att ha en grupp att göra danser till, till fyra, haha.
 
Träna- Ska självklart riva av ett tränings- och koreografpass!
 
Fota new in- Har lite nya inköp att fota och dela med mig av! 
 
Kolla upp spegel + skrivbord + datorväska- Har länge varit ute efter en ny helkroppsspegel till mitt rum och skulle även vilja införskaffa mig ett nytt skrivbord. Har kollat in en spegel på Jysk, men vill att den ska vara på rea innan jag köper den, men den verkar ju aldrig komma dit så har blivit lite trött på att vänta nu, haha. Och sen behöver jag en ny datorväska så att jag smidigt kan ta med mig datorn till mina pluggdejter med vänner och så. Har ju kvar den från skolan, men den står det ju "De Geergymnasiet" på och dit tillhör jag ju inte riktigt längre. #snyft
 
Bestämma danser till danstävling- Yes, jag och Freja ska förmodligen vara med i en danstävling här i stan så det börjar bli hög tid att välja danser! 
 
Spela minigolf med vänner- Hux flux igårkväll blev jag medbjuden på en minigolftur med några vänner så det nöjet ska jag faktiskt unna mig idag! Hoppas vädret blir bättre bara!
 
Vad ska ni hitta på idag? ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Henrik Olsson - Föreläsningar

Kinesiska? Det låter svårt :) Hoppas att det går bra :)

AM

Tror jag ska ta och göra en sån här lista imorgon, verkligen produktivt!
sv: tack, det blev den! :D <3

elin

Du har mycket för dig i dag ser jag!<3

Linnea Kinis

hoppas du hinner med allt på listan! :)

shazi

härlig stil o skriva det på

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilka massa härliga to do:s :D

Men gud, min gröt ska först koka upp och sedan koka 5 minuter efter det... så minst 10 minuter liksom..!

Carolina Thoor

Ja, det blir verkligen ett tjockt schema för dig. Just nu har jag inte så mycket inplanerat i mitt liv - börjar återigen arbeta imorgon och arbetar fyra dagar tills jag är ledig igen. Sedan ska jag försöka att planera in att spela minigolf med min kusin + sambo innan sambon drar iväg till Norrköping. Försöka att planera så gott som möjligt inför Niclas åker. Arbeta. Träna. Planera inför min födelsedagsfest i september, om jag bestämmer mig för ett födelsedagsfirande :)

SV; ja, men det gör det verkligen!

Netti Starby

Hoppas att du hinner med allt och lycka till! :-D Kramis

Gabriella

Åh så roligt att vara dansledare, hoppas att du fick gjort allt!! :D

Natalie

Vilken bra "To do list"! Ibland behövs det att göra såna, både för skojs skull och för strukturens och planeringen skull så man inte missar något eller "OPPS" råkar skippa ;)

Matilda Berlin

Jösses vad mycket du ska hinna med. Hoppas allt går bra <33

Asylmamma

Det var ingen dålig todolist! Lycka till med allt och jag hoppas att du hinner med allt 💕

My

Oj det var full rulle! Själv har jag jobb, träning och ridning på schemat sedan är det natt haha!

My

Oj det var full rulle! Själv har jag jobb, träning och ridning på schemat sedan är det natt haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress