Godkväll på er!
Lördag idag och som ni vet är jag ju ledig den här helgen! Började dagen med en tur till IKEA med familjen där jag fick med mig två nya kuddfodral till mina prydnadskuddar i sängen samt två korgar till min bokhylla! Än har jag inte hunnit få ihop dem och organiserat upp i bokhyllan, men får nog bli imorgon. ^^
 
Sedan åkte jag direkt in till stan och mötte upp min saknade vän Freja. ♥ Nästan en månad sedan vi sågs senast, och att gå från att ses varje dag i skolan tills att ses så sällan som vi gjort nu under lovet är ju outhärdligt, haha. Så verkligen underbart att ses idag och såååå mycket att prata om! Blev självklart sushi, och sedan en varsin islatte på Espresso House då regnet började ösa ute. Så mysigt. ♥
 
Spenderade många timmar med min bästa och när jag kom hem blev det träning och koreografering. Jobbar för fullt med danser till mina grupper i höst, hihi (kan knappt fatta att jag faktiskt fått jobb som danslärare), och såklart till min egna grupp (eller kanske borde säga "mina grupper" då jag ska dela upp den, men det har jag inte berättat för er om än, hehe)! Så myyycket fokus ligger på koreografering just nu, har ju verkligen deadlines på när jag måste ha klart vissa koreografier så jobbar så mycket jag kan på det när jag är ledig efter och innan jobbet! Men det är ju så kul, hihi! ^^
 
Tycker Frejas caption på islattebilden var rätt klockren, haha. 
Netti Starby

Så himla gott med sushi! :-D Kramis

Emilia

Trevligt med Ikeaaa. Och texten på bilden, slösa pengar när man kan - mitt livsmotto ;D

Asylmamma

Så coolt att du gör koreografier! är det svårt? Hur gör man? Kan du inte berätta det i nåt inlägg? 💕

Felicia Holmgren

Mums med sushi!

JossanHaugen

Åh älskar sushi fast jag bara kan äta vegetarisk sushi då jag är fisk och skaldjurs allergiker. Önskade att jag kunde äta riktig sushi också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress