Häromdagen när jag var ledig åkte jag och familjen på en liten tripp och då bl.a till Söderköping och Falerum! Jag kan ju inte lämna Söderköping utan att ha besökt deras Glitter Outlet, haha, och lyckades fynda lite där! Det blev tre par örhängen och en choker! Vad som skulle kostat 222 kr, gick på endast 55 kr, helt sjukt! 
 
Sedan besökte vi Klädhuset i Falerum vilket är en märkesoutlet och där lyckades jag fynda mig ett par svarta kostymbyxor (typ) med vita ränder! Fick dem för 320 kr istället för 399 kr! Kändes värt då jag varit ute efter ett par sådana byxor länge! ^^
 
Smycken, Glitter Outlet, ordinarie pris: 222 kr, outlet-pris: 55 kr// Känner verkligen att den här chokern kommer bli en stor favorit till höstens och vinterns fester! Den fanns i mörgrönt med, ångrar lite att jag inte köpte den med...
 Byxor, Klädhuset i Falerum, Stl. XS, märke: ONLY, ordinarie pris: 399 kr, outlet-pris: 320 kr
Anita

Snygga byxor !

Matilda Berlin

Men åhh vad fint!! <33

Emelie Andersson

Tjusiga grejer! :)

sv: ånej, det förstår jag. Jag väntar på det inlägget så och jag kan förstå att det känns jobbigt att skriva det osv. :( <3

Linda

Så fina saker!

Sarah

Så kul me lite shopping :)
Va me på Glitters outlet för ett par dar sen o fynda me så de vart billigt :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det var supersnygga smycken! -verkligen :D

Linnea Kinis

snygga byxor :)

My

Åh vad mycket snyggt!

Amanda CL

Snygga saker!
Känns alltid så kul när man hittar saker man vill ha och dessutom billigare än man trott!
kram

Ida - foto & häst

Så snygga inköp!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress