Godmorgon på er!
Jag ska strax skynda mig till jobbet för jobb 10-18, men tänkte uppdatera er lite innan då jag inte hinner ikväll!
Började dagen med lite intensiv magträning innan jag tog en morgonpromenad i den härliga morgonsolen med mor min. ♥ Härligt sätt att starta dagen på!
 
Ikväll efter jobbet blir det middag i Sandviken med familjen och några kompisar till oss så direkt efter jobbet blir det raka vägen att hämta upp en av tjejerna i den andra familjen och sen syster! Vet ej när vi kommer hem, så därför hinner jag inte blogga ikväll. 
 
Jobbar helgen så 6.45-15.00 imorgon och sedan 15.00-22.15 på söndag! Sista jobbhelgen nu!
 
Vad ska ni göra denna fredag? ♥
 
Linda

Gud så mys!

Åsenslantliv

Önskar dig en trevlig helg, fast du jobbar så hoppas jag att du får en toppen helg ändå. Kram på dig fina du!

Matilda Berlin

Åhh vilket härligt sätt att starta dagen på!! Kram <3

Amanda

Så mysigt med promenad<3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Träning på morgonen är det bästa! :)

My

Men så härligt :D

Natalie

Vad duktig du är som både tränar och jobbar. Ha det bra<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress