Häromdagen när jag började jobbet klockan 15.00 åkte jag och familjen till Skänninge Marknad! För mig är marknader ett måste på sommaren och tror jag som mest gick på tre-fyra sådana en sommar, haha. Väldigt sällan jag köper något dock (förutom något gott att äta, hehe), men tycker det är så mysigt att bara strosa runt. ^^ Verkligen sommar för mig! 
 
Men denna gång fann jag något, inte så förvånande; en väska! Vid det här laget borde ni ju veta att jag älskar skor och väskor. ;) Och det är inte en sådandär väska för hundra spänn som man kan hitta i vilket marknadsstånd som helst, utan detta var från ett företag så kvalitét är det ju, och verkligen värt pengarna! Var ute efter en lite färgad väska, gärna röd, och det hittade jag ju! ^^
 
Sedan var familjen iväg till Söderköping när jag jobbade och besökte då deras Glitter Outlet. Då jag är ett stort fan av chokers köpte de två åt mig! ^^ Gullisar. ♥
elin

Vilka fynd!<3

Celine

Så fina chokers!

Amanda

Så fin! :)

NICOLE

Kul med marknad :)

Amanda

Väskan var jättefin!!

Josäfin Andersson

Såå snygg väska :D

Netti Starby

Åh vilken fin väska du hittade på marknaden! :-D Kramis

Henrik Olsson - Föreläsningar

Man kan göra små fynd på marknader! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

superdupersnyggt :D

sarah

aaa det var roligt =) fin väska =)

Nelly

Älskar marknadet :3 Och vilken fin väska & halsband du fick tag på! ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress