... som danslärare i höst!
Kan ni förstå det?! En av mina absolut största drömmar går i uppfyllelse, och jag sökte inte ens, de kontaktade MIG! 
 
To make a long story short, så jobbar min kollegas mamma på Maxi (där jag sommarjobbar och har extrajobbat då och då i fyra år) mycket med barn och ungdomar och hade fått nys om mig och min grupp jag leder nu. De behövde en ny danslärare till hösten, och kontaktade mig!
 
Så med start i september kommer jag på måndagar lära ut street/hip-hop till två grupper, en med barn mellan 6-9 år, och en med barn 10-16 år. Kan ni förstå att jag är lycklig? Detta är verkligen första steget mot en riktig danslärare!
 
 Helt underbart också att jag med mina studier till hösten även kan få en extra inkomst för något jag faktiskt tycker om! Brinner så mycket för dansen och att få inspirera och utveckla andra och kan verkligen inte vänta med att få börja jobba med dessa barn och ungdomar. ♥
 
Allt känns lite för bra för att vara sant just nu...
 
 Bildkälla: Pinterest.com
elin

Men åh grattis och så roligt!<3

Linda

Gud så kul, grattis!!

ajlimullersandvik.blogg.se

GRATTIS, verkligen!! GRATULERAR <3

Amanda

Men gud så roligt, grattis till jobbet!!

Natalie

Åh, GRATTIS! SÅ himla kul för dig att en dröm uppfylls, en enorm möjlighet att förverkliga den i alla fall. Önskar dig lycka till och kör gärnet <3

NICOLE

Men åh så roligt! Graaattis :D

Sandra SG

grattis till jobbet! :D

sv: ja det är otroligt skönt att vi fått en bra barnmorska på BVC. Känns tryggt

Amanda

Gud så kul, grattis!!!

Linnea Kinis

åh vad kul. grattis! :D

Gabriella

Åh såå himla roligt, stort grattis!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis till dig :)

Emilia

Åhh, kul att du ska bli danslärare! <3

Anita

Så kul! Grattis till jobbet :D

AM

Men gud så roligt för dig!! Grattis!
sv: tack finis! <3

Matilda Berlin

Men guu vad kul! GRATTIS!! Ver precis den där känslan och lyckan <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress