För att hålla mig motiverad och inspirerad tittar jag som ni säkert redan vet en hel del på dansvideos! Jag kan sitta i timmar och bara titta, inspireras och drömma om att en dag bli så bra som dem.
 
Oavsett hur många bra dansare och koreografer man snubblar över, har man ju sina favoriter man fastnar för. Så därför har jag startat en ny kategori som heter "Favoritkoreografer" där jag kommer dela med mig av mina absoluta favoritkoreografer som jag tycker är värda att uppmärksamma! 
 
Först ut är supergrymmaaaaaaa Junsun Yoo från 1 Million Dance Studios! Har sedan länge alltid varit så kär i hans koreografier och den här första videon har jag sett så många gånger att jag tappat räkningen, haha. Älskar verkligen hur clean alla hans danser är och hur kreativa koreografierna är. Ingen är den andra lik! Han gör verkligen street-dance rättvisa!
 
Har också blivit så kär i hans gäng han brukar dansa med, haha. Han har oftast samma, eller ifall några/någon, dansare bakom sig och det är så roligt att även se dem i tillsammans och hur duktiga de är! De blir som sin egna lilla grupp, haha. ^^
 
Credit för de matchande outfitsen också i typ varje video. ;) 
Amanda

Så kul inlägg<33

Ida

Härliga videos!

Amanda

Älskar att se sånna här videos!

Linda

Härlig inspo!

My

Vad roligt att han kan ge dig så mycket inspiration :D Så bra med förebilder :)

elin

bra sätt att fortsätta hålla uppe inspirationen och motivationen på<3

Julia

Gud så spännande och inspirerade inlägg!

Netti Starby

Så himla grymma danser och jag blir så imponerad! :-D Kramis

Matilda Berlin

Såå grymt ju!!

elin

Hoppas du får en dunder bra dag finis!<3

Gabriella

Jättebra!!

MALIN

Hoppas att du har haft en bra torsdag! Kram

Carolina Thoor

Jag älskar att se på en massa olika dansvideos eller dansfilmer jag med :D

Sv; ja, så kul! Jo, visst är det nästan ett måste att se på idol? Så himla härligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress