Idag är det en månad och en dag sedan. En månad sedan du lämnade jordelivet för att bli världens gulligaste ängel. Usch så ont det gjorde den dagen när jag fick reda på det. Och usch så ont det gör än idag. Du är så himla saknad, inte en dag går utan att jag tänker på dig.
 
Du betydde allt för mig, och gör fortfarande. Jag såg dig växa upp, du såg mig växa upp. Vi hade något speciellt. Varje dag tittar jag på din son Salmiak och ser allt som du var i honom. Du är bland det bästa jag någonsin har haft. Ord kan inte beskriva vad jag känner för dig. Jag saknar dig så otroligt mycket, men nu var det dags för dig. 
 
Vila i frid. Jag älskar dig. ♥
Tove

Fin blogg, hoppas att du får en toppen dag :)

Julia

Kramar till dig!!!

MALIN

Åh.... kan tänka mig att det gör ont. Jag beklagar <3 Kram

Amanda

Å fy verkligen så himla hemskt när ens djur går bort, massor av stora styrke kramar till dig<3

Flisan

sv: ja verkligen!

usch så jobbigt, vila i frid!

Norahsmamma

Vad sorgligt...

elin

Men åh så tragiskt , vila i frid , och alla styrkekramar till dig<3

Matilda Berlin

Alla kramar till dig <33

Linnea Kinis

så söt! och så tråkigt :(

Carolina Thoor

Tufft. Jag förlorade min älskade kanin ett år efter dens födsel vilket gjorde otroligt ont.. Och sedan vart jag otroligt bundis med min killes kanin under 2, nästan tre års tid och sen dog han utav ålderdom :/

Sv; haha, eller hur! Så skönt då man har blivit besatt utav en serie och sedan så slutar den men bara för en kort stund hehe :D

Natalie

Styrkekramar <3<3

Natalie

Alla styrkekramar till dig <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress