10 augusti 2017

Edward Zo!

Videos

En kille jag är en flitig följare av på Instagram och Youtube är Edward Zo! Snubblade över honom när en annan kille på Instagram hade taggat honom och blev fast för hans snygga stil! När jag sedan insåg att han hade en YouTube-kanal kunde jag ju inte låta bli att kolla in den med. 
 
Han gör väldigt blandade videos, men det jag fastnade mycket för är hans redigering som enligt mig är väldigt proffsig. Många av hans videos riktar sig till killar när det kommer till stil och sånt (men tjejer kan självklart följa dem med!), men jag har inga problem med att titta på dem ändå då han i sig är en fröjd för ögat. ;)
 
Här nere delar jag tre av mina favoritvideos med honom om ni vill kika in! ♥
 
Lägg märke till 0.54 i första videon- en koppling till Sverige! Hur attraktiv röst har han inte förresten?!
Jeanette

Roligt med lite tips :)

Netti Starby

Vad söt han är! :-D Kramis

elin

Kul att se vad du följer!<3

Carolina Thoor

Kul då man hittar någon man ser upp till & som man tycker om att följa. Har dessvärre ingen sådan person i mitt liv hehe :)
Sv; ja, det var mysigt. Ja, det är skönt :)

Amanda

Kul med tips :)

Sarah

Har aldrig hört talas om honom :)

NICOLE

Roligt när en bara fastnar :)

ajlimullersandvik.blogg.se

vilket härligt tips :) Är inte såååå förtjust i youtube, men instagram gillar jag :D

Gabriella

Ska kolla in hans kanal!!

AM

Aldrig sett tidigare, tack för tipset!
sv: Ja mums, de är så gott!

Natalie

Han har en väldigt snygg stil och bra videos dessutom! :)

Linnea Kinis

så skönt att titta på videos som är proffsigt redigerat! det gör att man vill kolla vidare :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress