15 augusti 2017

Tisdag!

Okategoriserat

Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Bra, men trött med lite huvudvärk tyvärr. Hoppas det försvinner

Dagens låt: Liquor- Chris Brown

Dagens vill ha: Ledigt, haha.

Dagens klädsel: Just nu jobbkläder, men ikväll tight, randig klänning i blått och vitt.

Dagens frisyr: Utsläppt, men lär väl variera på jobbet.

Dagens längtan: Lediiiiigt, haha. 

Dagens planer: Har hämtat ut mitt pass nu på morgonen, sen blir det jobb 9-18, sen ikväll inflyttningsfest med mina brudar hos Stina som äntligen flyttat till stan, hihi!

Dagens beroende: Kaffe och vatten.

Dagens diss: Att jag skulle varit ledig idag, men får jobba. Diss och diss är det väl inte egentligen då jag gillar mitt jobb och tjänar mer pengar, men liiiite segt är det. Sista veckan nu dock!

Dagens hiss: Vädret! Ska njuta för fullt ikväll när jag vistas lite utomhus!


OBS! Provade att göra detta från appen då hemsidan krånglade på datorn hemma, så har INGEN ANING om hur detta ser ut publicerat. Snälla ha överseende, haha, förstår mig inte riktigt på appen

Kram på er! 

elin

Åh så rolig lista!<3

Natalie

Rolig dagens-lista! :D

Asylmamma

Så skönt att du bara har en vecka kvar! Snart är du ledig😍👌🏻 Och inlägget ser helt okej ut trots appen.

Sarah

Så kul me inflyttningsfest :)

Gabriella

Åh så härligt med bra väder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress