Idag efter jobbet, med andra ord efter klockan 18.00, går jag äntligen på lite helg, TJOHEJ! ♥
Har lite lösa planer för helgen så vi får se vad som blir av, men mycket fokus kommer att ligga på träning som jag inte hunnit så mycket i veckan, och ren uppvilning faktiskt. Känner att jag behöver den här helgen för att ta igen mig lite, men vill ju självklart göra lite saker med! 
 
Vad ska ni göra i helgen? ♥
 
 Bildkälla: Pinterest.com
elin

Helg är det man väntar på hela veckan<3

Emilia

Ska förbereda mig för min utomlandsresa nästa vecka!! Tjohej :D

AM

Skönt med helg ju, lycka till med träningen!
sv: Ja det är smart att ha mål! :D

Sarah

Kan va skönt att passa på o chilla lite på helgen men e ju kul om de händer nåt me :)

Linnea Kinis

så skönt med helg :)

Matilda Berlin

Åh vad härligt det låter! Hoppas du får en fantastisk helg fining! <3

JoJo

så himla skönt med helg. jag har jobbat en vecka efter semestern så då är det extra skönt med helg. blir att träna och kolla på game of thrones för min del i helgen. haha! :P kram fina du! <3

Netti Starby

Vad härligt att du ska vila upp dig och det gör jag också! :-D Kramis

Carolina Thoor

Alltid mysigt då det kommer till helg! Själv är det här sista helgen innan jag börjar arbeta igen, så den är sådär. Men mest uppvilning blir det den här helgen :D

Sv; ja, det är himla trevligt med kryssning! Tack snälla. Jag behöver all uppmuntrande ord. Det är så himla jobbigt, men som du säger kommer vi att klara det <3

NICOLE

Åh vad skönt med ledig helg! =) jag jobbar i helgen, men har bra tider + att det är sista jobbhelgen, så jag ska inte klaga :)

Gabriella

Såå härlig med helg!!

elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress