17 augusti 2017

21.30

Okategoriserat

Oj oj oj, så osammanhängande och oregelbunden bloggningen är! Usch på mig! Brukar aldrig blogga såhär sent, glömma fixa tidsinställt och liknande, men den här sommaren har det blivit allt för mycket slarv tycker jag! Får väl skylla på jobbet helt enkelt, men men.
 
Har som sagt jobbat idag mellan 10-18 och det var sista riktiga jobbpasset! TJOHEJ! Jobbar lördag med, men då är det event med barn inför skolstarten och sånt är ju bara kul! ^^ Så ingen vanlig jobbdag då alltså med andra ord. Kändes väldigt konstigt idag dock att säga hejdå till kollegorna som inte jobbar helgen och som jag då inte kommer träffa mer, men är ju inne och handlar här hela tiden så lär ju träffa dem ändå, haha.
 
När jag kom hem åt jag och sedan koreograferade och tränade jag i hela två timmar! Helt sjukt vilket flyt och vilken inspiration jag hade! Tre koreografier har jag börjat på och jag är riktigt nöjd och taggad på dem! Underbart när man får sådant flyt. ♥ Fick också en riktigt rolig nyhet idag angående dansen och min dansgrupp, HIHI, men delar med mig när allt är klart!
 
 Imorgon är jag ledig, och då blir det troligtsvis marknad med fina Lilly! Det är ju Augustifesten i stan och brukar vara marknad då så ska passa på att gå en sväng på den. ^^ Har lite lösa planer för resten av dagen med så får se hur det blir!
 
En random bild från igårkväll när jag hade jobbat mitt sista kvällspass, haha. 
Netti Starby

Ibland hinner man inte blogga och det gör inget. Härligt att du är ledig imorgon och du får ha en fin dag då! :-D Kramis

Linnea Kinis

kul med marknad :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ibland blir uppdateringen något oregelbunden, men så är det ibland :)

Linda

Mysigt med marknad :-D

Matilda Berlin

Så himla härligt ju när man har sånt där flyt!! =)

Amanda

Så kul med danslärare<3

Gabriella

Hoppas att din lediga dag har varit såå bra!!

Carolina Thoor

Vad skönt ändå att du arbetade sista arbetspasset där i torsdags och att det blir mest hejdå hälsningar på lördag och inget riktigt jobb! :)

Sv; tackar! Javisst är det smart :D

Days by Johanna

ibland hinner man inte med och få in ett inlägg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress