Igår var jag, syster och mamma på stan en sväng! Egentligen var uppdraget att bara hitta byxor till syster, men riktigt så blev det inte, hehe...
 
Som tur är handlades faktiskt allt förutom byxorna på rea, och med hjälp av presentkort samt av mamma. Tack bästa. ♥
 
Så det nedan fick följa med mig hem för att fräscha upp vårgarderoben litegrann! ^^
 
Spetsbody, BikBok, storlek S
Kjol, BikBok, storlek S// Molly jeans, Gina Tricot, storlek S
Båda tröjor från BikBok, storlek S
 
J

Fina!!

NICOLE

Så kul med nytt :D fina inköp!

Emelie Andersson

Åh vad fint! :)

sv: ja jag såg det nu och ska självklart göra det, ska bara knåpa ihop några bra saker och det är svårt ;)

Julia Svensson

Fina tröjor!

MALIN

Kul med lite nya plagg :) Kram

Amanda CL

Åh den svarta med blommor var ju jätte fin!!!

sv: tack så mycket!
kram

Days by Johanna

Härligt med shopping på rea :)

Mirjam Therese

Snygga alltså! :D Särskilt spetsbodyn! Hittade din syster några byxor tillslut också eller blev det du som fick stå för all shopping? :P

Flisan

sv: sjukt bra tkr verkligen du ska se den hehe :P

kul med massa nytt :D

Hanna

Så fina saker!

Maja

Hej finis! Hoppas att du har haft toppen dag! Hade varit superkul om du skulle vilja vara med i min tävling som jag har just nu på min Instagram, läs mer om det på min blogg! Kram <3

Boel

Super fina plagg! :)

Gabriella

Åh så fina saker!!

My

Snyggt :)

Tilda Barkselius

Åh så mycket fint!

A M

ÅH så fina plagg!!!
sv: Ja underbar!
Kram fina du <3

Anita

Massa fint :D

Henrik Olsson

Ja, nu får man se över sin garderob, och börja ta undan vinterjackorna :)

Linda

Åh så mycket fint!!

Hanna

vad roligt att du tycker det :D
det gick faktiskt jätte bra!

madabouttea.se

Kul med nytt!

Josäfin Andersson

ÄLSKAR bodyn! Så snygg :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress