9 april 2017

Sexy Love.

Musik

Ne-Yo tycker jag har en himla härlig röst och hans låt So Sick är ju typ halva min barndom, haha.
 
När jag var på 24K-konserten gjorde fyra av dem en cover av denna låt nedan, Sexy Love, och jag blev verkligen så kär i den! ♥
 
 
Flisan

sv: hehe tack :)

gud denna låt lyssnade jag ofta på när jag var yngre :P

Netti Starby

Kul att du delar med dig! :-D Kramis

Bella

Åh nostalgin haha, hade helt glömt denna låt!

Moa Kandelin

Verkligen bra röst :)

Hanna

Älskar hans röst 😍

NICOLE

Roligt att du gillade den :D Hoppas din helg varit fin!

Gabriella

Såå bra!!

Carro

Grym låt! :)

Julia Svensson

Såå bra låt!

J

Måste lyssna!

ajlimullersandvik.blogg.se

härligt med musik som hängt med sådär! :)

Matilda Berlin

håller verkligen med dig!! Undra hur många gånger man egentligen hört hans låtar?? HAHA =)

Linda

Så bra!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress