10 april 2017

Påsklov!

Okategoriserat

Måndag idag och första dagen på påsklovet för mig!
Eller ja, egentligen kan man säga att jag fick påsklov redan i fredags då alla dagens lektioner den dagen var inställda eller på valfri studieplats! Så blev en liten extra dag på lovet. ^^
 
Strax ska jag ta mig in mot stan där jag ska möta upp några kompisar där vi från resecentrum tar tåget till vår klasskompis för att fira hennes 19-års dag! Grattis Alma. ♥ Det ska bli himla mysigt!
 
Resten av lovet är för tillfället ganska oplanerat, men påskhelgen åker vi i alla fall till mina kusiner och firar med dem som vi brukar!
 
Har du lov? Om inte, när får du? Har du något roligt planerat? ♥
 
Dagen till ära får ni faktiskt en osminkad selfie av mig från i fredags!
Gabriella

Såå underbart med påsklov, har också det!! :D

Angelica

Gud, vad skönt med påsklov!

Netti Starby

Vad underbart med påsklov och ha en fin dag! <3 Kramis

Carolina Thoor

Skönt med påsklov och roligt att fira en kompis födelsedag. Hoppas du får en bra måndag!

Sv; ja, det är underbart! Ja, den var riktigt god, hihi :D

Emelie Andersson

så skönt med lov, det saknar jag från skoltiden :)<3

Anita

Åh, njuuut av lovet :D

Katta

Så in du är! Har också påsklov nu, såå skönt :D

Henrik Olsson

Hoppas att du får en härlig vecka! :)

Hanna

ja det var gott !
aldrig varit så glad över ledigt haha!

Carro

Vilken härlig start på lovet :)

Julia Svensson

Såå härligt med påsklov!

Bella

Hoppas att ni får en bra kväll, kram!

Ida

Hoppas du får ett gött lov :D

Flisan

sv: ja det tkr jag verkligen att du ska göra haha :P

skönt med lov :D

Days by Johanna

Härligt med lov. Vi har påsklov nästa vecka! :)
Vi skall åka till min far några dagar och hälsa på, blir besök på ikea och hälsa på min bror på hans jobb så min son kan få åka i hans lastbil :) och så skall vi på koutsläpp

NICOLE

Men åh så skönt med lov :D Ha det så bra!

Linda

Men åååh så skönt med lov!! Jag vill också <3

Matilda Berlin

Åhh vad underbart med lov! Njut lite för mig med =))

jessy

Härligt med lov, du får passa på att njuta :D

Moa Kandelin

Åh så härligt!

My

Härligt att ni fick gå på lov en dag tidigare : )

Mie Evnice

Hoppas du får ett härligt påsklov!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress