17 april 2017

Min påskhelg 2k17!

Foton

I fredags satte vi av mot mina kusiner där påskhelgen spenderades! Efter fyra timmar i bil var vi framme och välkomnades som vanligt med öppna armar och mat. Självklart målade vi ägg och kvällen bjöd på filmtittande av Suicide Squad och massa snack.
 
Lördagen startade med frukost innan vi begav oss ut till deras supermysiga landställe. Där grillade vi korv och njöt av havsutsikten innan vi gick en promenad i skogen. Sedan blev det fika hos mina kusiners farmor innan vi åkte hem till dem och åt ett redigt påskbord! Mums! Sedan blev det påskäggsletande (man blir aldrig för gammal för det!) och ännu en film innan mys hela släkten framför godis, ostbricka och en komedi på tv. ♥
 
Söndagen var det tyvärr hemfärd, men alltid skönt att komma hem,
 
Idag är det även min sista dag på detta påsklov och imorgon är det back to basics igen med skolan! Men riktigt så basic blir det inte för imorgon har jag och min dansgrupp uppvisning klockan 10.15. TAGGA! ♥
 
Sen är det faktiskt bara en vecka kvar idag till klassresan till Rom, helt sjukt vad fort tiden gått! Ska bli så kul!
 
Lite bilder från helgen. Hade du en bra påskhelg? ♥
Netti Starby

Vilken mysig påsk du har haft och vad roligt att du ska ha uppvisning imorgon! <3 Kramis

Amanda CL

Vad kul att åka till Rom :D Hur länge ska ni vara där? :)

sv: tokyo var skithäftigt!

kram

Bokstund

Vilken härlig helg! :D

Jessica Högberg

Oj oj, roligheterna kommer på rad här! Börjar med att önska "spark" på uppvisningen

Carro

Vilken härlig påskhelg :)

Julia Svensson

Låter som en härlig kväll!

Carolina Thoor

Låter som en underbar helg! Trevligt även med att ni snart ska till Rom. En stad/ett land jag gärna också skulle vilja besöka! :D

Sv; det låter som två bra presenter då du tar studenten! Men du har väl inte flyttat hemifrån? :)

Gabriella

Åh såå mysigt!!

Cecilia

Vilka mysiga bilder:)

Tilda Barkselius

Men så mysigt det lät!

NICOLE

Låter som du haft det toppen :D och så roligt med en resa framför dig!

Linda

Åh så mysigt :-D

Henrik Olsson

Det låter som en härlig påsk :)

The Queens Diary

Låter som en bra helg :D Hoppas din vecka blir bra :D

Anita

Härliga dagar !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress