Halloj!
Fredag idag vilket för min del har varit väldigt lugn! Började med ett tal i engelskan imorse, sedan var lektionen inställd för vi skulle på en föreställning i aulan om August Strindbergs bok Inferno. Det var ett brassband och en man som spelade Strindberg genom att citera ur hans bok. Rätt så bra tycker jag! :) Sen sista lektionen var svenska och den fick vi sluta tidigare på så det var skönt! 
 
Efter skolan mötte jag upp fina Molly och vi tog oss en fika på Espresso House! Kändes som jättelänge sedan vi sågs på lite kvalitétstid, så det var supermysigt. ♥ Efter det rev jag av ett träningspass här hemma så nedanstående bilder får sammanfatta min fredag såhär långt. ^^
 
Jag har även en liten fråga till er! Idag är det ju endast två dagar kvar tills jag åker till Rom! Åker på måndag med andra ord! Hur skulle ni vilja ha det med bloggen? Jag tänker självklart göra tidsinställda, men jag kommer tyvärr inte kunna svara på kommentarer eller läsa bloggar i vanlig ordning då jag inte kommer ha datorn med mig, förmodligen inte ha så mycket tid, och Wi-fi't på hotellet ska inte vara superbra, haha. 
 
Men vill ni ha tidsinställda varje dag eller bara några dagar? Jag är borta måndag-lördag. Let me know in a comment! ♥
 
Ha en fin fredag! 
 
Netti Starby

Jag tycker att du ska skriva inlägg efter vad du hinner med för det ska liksom inte vara någon press. Njut av din resa och följ din magkänsla! <3 Kramis

elin

Sv: Ja vart verkligen jätte ledsen för det, haha , men det kommer väl den dagen då jag hittar en annan klocka som är minst lika snygg. Roligt med lite inlägg trots att du är borta tycker jag , kramis<3

Emilia

Tidsinställda inlägg är ju smidiga om man inte vet om man hinner sätta sig med bloggen varje dag när man är bortrest! :D

J

Snygga träningsbyxor!

Carro

Åh vad roligt att åka till Rom, jättefin stad :)

Matilda Berlin

Självklart vill vi ha inlägg varje dag (om du orkar)! Är ju så kul att läsa om vad du har för dig <3

Anita

Njut av helgen :D

Bella

Tycker att du ska köra på det som känns bäst för dig gällande inläggen! Kramis.

LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Jag tycker inte du ska lägga ner så mycket på det. kanske ett inlägg varannan dag eller 3 inlägg på hela veckan. Ser fram emot att se bilder och läsa om Rom sen! :)

n

Skönt med en lgun fredag och såå roligt med resan nästa vecka :D Ang din fråga gör du det som känns bäst :)

Moa Kandelin

Jätte fina träningskläder!

Flisan

sv: hehe så lite så :)

åh kul vill oxå besöka rom :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress