Halloj!
Söndag idag vilket för min del mest har bestått av packning och inhandling av det sista jag behöver inför resan för imorgon åker jag äntligen till Rom med klassen! ♥ Det ska bli så roligt och spännande! Det är alltid något speciellt med klassresor, det blir en sådan annorlunda grej att resa med kompisar liksom. Minns klassresan i nian när vi begav oss till Malta som igår och hur roligt det var. ^^ Hoppas, och tror verkligen, på samma känsla med denna grymma klass jag tillbringat mina tre senaste år med! ♥
 
Jag har även fixat tidsinställda inlägg åt er, men inte för varje dag då jag inte hunnit med det. Inläggen kommer att komma följande dagar: tisdag, torsdag och lördag. De handlar om lite olika saker så kika in om ni vill under dessa dagar! ^^
 
Vill också be er om lite hjälp om det är så att ni känner att ni kan hjälpa! Det är inget allvarligt, men som många andra är jag ju lite flygrädd och lite rädd för känslan av att få panik uppe i luften så om ni har några tips och trix mot detta, eller några peppande låtar, så kommentera gärna! ♥
 
Henrik Olsson

Hoppas att du får en trevlig resa :)

Det är väldigt vackert i Rom :)

Sv: Ingen fara - man kan inte hålla koll på allt :) Tack för dina värmande ord :)

Netti Starby

Vad roligt att ni ska resa imorgon och jag blir lite avis! :-D Kramis

Jennifer Queen

Vad härligt med en resa :D Jag ska nog resa i Juni :D

Elin

Sv: Nej det är ju dumt att göra något man inte är helt 100 % säker på. Ja när jag känner att jag verkligen vill så kommer jag garanterat göra det sen måste ju självklart ekonomin godkänna det eftersom att det kommer gå på ganska mycket. Ja jo min andra tatuering fick jag bara för mig att göra , samma dag fick jag en tid !<3

Flisan

sv-: hehe tack :P

åh jag e så avis haha :P

Gabriella

Åh såå roligt!!

Carro

Ha en underbar resa :)

Julia Svensson

Ha så kul

Tilda Barkselius

Nej vad kul att ni åker till Rom imorgon!

Tilda Barkselius

Nej vad kul att ni åker till Rom imorgon!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh så roligt, Rom är ju en så fantastiskt fin stad! Ha en trevlig resa!

Josäfin Andersson

Åhh vill också bara resa nuuuu!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress