IMORGON! IMORGON ÄR DET DAGS! IMORGON FÅR JAG ÄNTLIGEN SE DESSA KILLAR LIVE! IHHHHHH!
 ÅHH, är så taggad, det ska bli så himla roligt!
Freja sover här inatt och imorgon drar vi till Stockholm för en heldag där för lite shopping och sightseeing (för jag är verkligen så sällan i Stockholm, haha, vet inte varför) för att sedan se konserten på kvällen! 
 
Är obeskrivligt glad, men samtidigt nervös, haha. Detta blir min första riktiga konsert (om man bortser från E.M.D.-konserten 2011 och Rix FM Festival, haha) och då också uppenbarligen min första K-popkonsert, Frejas också. Till råga på allt har vi ju Hi-Touch-biljetter vilket menas att vi innan konserten får "ta i hand" med dem och säga hej! IHHHHHHHH.
 
 Måste ju självklart dela med mig av lite låtar från dem också genom åren! ^^ Den första är från 2013, den andra från 2015 (det var när den släpptes som jag uppmärksammade dem, + att dansen i den är sick), och den sista nu 2016! 
Om ni lyssnar på alla (vilket jag såklart rekommenderar att ni gör, haha) kommer ni att se hur deras stil har utvecklats genom åren, vilket jag tycker är roligt att se! Observera också att de har bytt en hel del medlemmar sedan de hade debut 2012 fram tills nu, tror att det är tre (inte säker dock) som varit med hela tiden, men de som är med i den sista är de som är nu och de jag kommer se! 
Vilken låt tycker du bäst om? ♥
 
 
LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Nej men åh va roligt! förstår din lycka! så kände ja när ja skulle få se Akon! 😍

jessy

Åh, va kul :D

Carro

Så roligt! :)

NICOLE

Vad roligt för dig! :D

Julia Svensson

Såå bra tips!

Carolina Thoor

Vad roligt för dig att du imorgon ska både åka till huvudstaden för shopping & se på sevärdheter (I live here, hihi) för att sedan se på ditt älskade band för första gången. Hoppas att det kommer att bli en underbar dag! :D

Sv; ja, om inte mysigt var det välbehövligt att få undan saker. T.ex. vi köpte en tevebänk som tydligen var alldeles för stor. Så vi behövde minska den och köpa ny tevebänk och lite delar och sedan lämna tillbaka de som vi inte skulle använda. Men tagit ett tag nu att lämna tillbaka sakerna då vi behövt min pappas hjälp, då han har en stor bil. Så det känns mycket skönare nu med lite friare yta + att han tog även med sig flyttkartongerna i hallen så lite friare där också + satte upp persienner! Så det var en lyckad söndag :D
Tack, läkarbesöket gick mycket bättre igår, faktiskt. Super skönt! :)

Skönt! Att kunna få ta med sig vem man vill & inte tvingad att gå med någon i sin skola. Det var det värsta i nionde klass. Tyvärr gick jag heller inte på den balen, utan skippade det! :)

Zyllah

Vad roligt med konsert. Jag hade en period för ett par år sedan när jag lyssnade på sån här musik, nu var det dock länge sen. <3

Tilda Barkselius

Nej men vad kul att ni ska se de idag. Hoppas ni haft en underbar dag i Sthlm och att konserten blir grym!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt, hoppas du får en underbar dag! :D

Moa Kandelin

Så roligt!

ajlimullersandvik.blogg.se

åh men vad roligt för er :D :D Njut!

Days by Johanna

Låter som ni kommer få det kanon! Har dock ingen koll på vem de är.

Mirjam Therese

Alltså åh älskar detta inlägg! Din entusiasm lyser igenom så himla mycket att jag får energi bara av att läsa det! :D Jag hoppas att ni får en alldeles, alldeles, FANTASTISK kväll!! :D

Henrik Olsson

Hoppas att du får en underbar morgondag! :)

Vano

Vad roligt! Du får ha det så himla trevlig imon :)

J

Vad roligt!!!

Bella

Men åh vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress