Godmorgon finisar!
Torsdag idag och jag ska faktiskt snart dra mig iväg till stallet för en ridlektion. Normalt sett rider jag ju mellan klockan 19.15-20.15, men på lov brukar vi försöka flytta lektionen till ett tidigare klockslag så idag ska jag faktiskt rida klockan 12.00. :) Ska bli rätt skönt faktiskt, och ser fram emot att jobba vidare med Sunburn! ♥
 
Efter det, mellan klockan 14-19, står det jobb på schemat! Det är påskevenemang där barnen ska få påskpyssla och då ville chefen att jag skulle jobba och självklart gör jag det! ^^ Tycker sådana evenemang är så roliga!
 
Imorgon är det ju långfredag och då åker jag, familjen och farmor ned till mina kusiner och firar påsk med dem som vi brukar! ♥ Ska fixa tidsinställda till er lördag och söndag!
 
Hur ser er torsdag ut? Hur ska ni fira påsk? ♥
 
I brist på andra bilder, haha.
Matilda Berlin

Men åhh avd kul med påskpyssel! Gör lite för mig med =))

jessy

Jag ska plugga en stund nu på förmiddagen sedan får vi se :)

A M

Bästa som finns med inställda eller flyttade lektioner ju!?
sv: Ja det är verkligen såg gott!
Glad påsk på dig finis! <3
Kram

Bella

Vad roligt med evenemanget!

Netti Starby

Vad kul att du ska påskpyssla med barnen och du får ha en mysig påskhelg! <3 Kramis

Moa Kandelin

Vad mysigt med pyssel :)

Carro

Kul med påskpyssel :)

Julia Svensson

Mysigt med påskpyssel!

Henrik Olsson

Glad påsk! :)

NICOLE

Mysigt med påskevenemang :)

Carolina Thoor

Men vad roligt att chefen ringer in dig, det är aldrig fel. Och härligt att de flyttar lektionen till tidigare tider! :D

Sv; ja, jo så är det. Och ingen utav oss vill smitta ett barn på 1 år samt mina morföräldrar på 75/76 år. Så vi gör rätt val! :)
Tack fina du <3

Haha ojdå, haha, det var ju inte bra. Då förstår jag varför du inte svarar på kommentaren, klumpigt utav mig! ^^,

The Queens Diary

Vi firar inte påsk, men njuter av ledigheten haha :P

Angelica

Vad jobbar du med? :D

Linda

Lät som en mysig påsk för din del <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress