Sitter förmodligen just nu på mitt andra provpass på högskoleprovet så slänger in detta tidsinställda inlägg. Ska sitta med provet till ca 16.20 och det började 8.10 imorse, haha. Förstår inte ens varför jag skriver det när mina betyg är så pass bra som de är, haha, men men, kände att jag borde prova i alla fall. Hoppas att ni har en roligare lördag än jag finisar! ♥ Första april idag också ju! Har ni lyckats lura någon än? 
 
 Blev utmanad av fina Amanda  att göra utmaningen "Fem onödiga saker du inte visste om mig" och sedan utmana två till! Så här kommer mina svar!
 Vet du detta om mig? ;)
 
 ♥ Jag gick i tennis i ungefär två år om jag minns rätt när jag var runt 10-12 år tror jag.
 
♥ Det här vet kanske de flesta av er redan om mig, men tänkte det är värt att ta upp igen då jag fått många nya läsare. Jag drack aldrig alkohol, inte ens smakade, innan jag fyllde 18 och nu dricker jag väldigt ansvarsfullt och måttligt. Har med andra ord aldrig varit full.
 
 ♥ Jag går ju nästintill dagligen omkring i vingad eyeliner. Då jag använder mig av en liquid eyeliner och man aldrig riktigt vet hur den ska bete sig, haha, lägger jag alltid eyelinern allra först och resten av sminket sen. Det enda jag har i mitt ansikte i sminkväg innan eyelinern är primer. Detta gör jag för att ifall jag skulle misslyckas med eyelinern helt och behöver ta bort och göra om så behöver jag inte ta bort hela basen eller krångla med att bara få bort det kring ögonen utan att förstöra basen och slösa foundation och liknande. Då är det hundra gånger smidigare att ta eyelinern först och sedan lägga lite bas på ögonlocket över eyelinern om det ser skumt ut.
 
♥ Jag gillar inte att ha helt utsläppt hår. Ibland går det an, men mest tycker jag att jag ser mycket yngre och barnsligare ut, haha. Mina vänner älskar mitt hår och brukar försöka övertala mig att ha utsläppt när vi t.ex går ut, men jag brukar föredra att ha det i någon typ av uppsättning, eller med ett hårspänne eller halv uppsättning om jag har utsläppt. Har jag ändå helt utsläppt någon gång försöker jag ha ena sidan bakom örat, haha. 
 
♥ Den senaste tiden har jag köpt mer dans,-tränings- och underkläder till min garderob än vardagskläder. Don't know why tho, haha, har bara inte hittat så mycket vardagskläder. Hoppas att det vänder nu till våren!
 
Så, visste ni detta om mig, haha? 
Fick även i uppdrag att utmana två nya bloggare och då utmanar jag Emelie och Alice! Ni får göra detta i er blogg, om ni vill såklart, och sedan utmana två bloggare vidare! ^^
 
 
Celine

Så duktigt med alkoholen! Jag har inte heller druckit förrän jag fyllde 18 :)

ajlimullersandvik.blogg.se

det här var för mig ny information, så kul att lära känna dig bättre :D :D

Days by Johanna

Kul och läsa. Hoppas högskoleprovet går bra

Moa Kandelin

Vad roligt att läsa :)

Josefin

så duktig du är. Jag drack inte heller en droppe alkohol innan 18 år och tar det lugnt nu med :) Du e grym! Kram

Carro

Hoppas högskoleprovet gick bra :)

Gabriella

Roligt att läsa!!

Amanda CL

Yay :D Kul att läsa! Jag gick på systemet och köpte saker (1 cider) när jag va 24 eller 25. Blev ordentligt full en gång innan jag blev 18 usch säger jag bara. Sen är ju alkohol rätt äckligt :P föredrar absolut läsk ;)

Ida

Hoppas de gick bra på provet :)

Hanna

så kul att läsa :D

A M

Ja men vad roligt, jag ska verkligen försöka komma på fem saker om mig och dela med mig! Kul att du utmanar mig! :D
sv: JA jag tycker verkligen du ska hänga på!! GO :D
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress