Jag veeeeet, det har blivit jättemycket 24K-relaterat på senaste tiden, haha, men är det så konstigt egentligen när man precis fått se sina favoriter live och hypen inte trubbas av?
 
Idag är det en vecka sedan jag var på konsert och såg mina babes i 24K live. Så himla underbart, snälla ta mig tillbaka. ♥
 
Angående filmerna från dagen så är de redigerade och klara alldeles strax och om allt går som planerat när jag ska ladda upp dem tänkte jag dela dem nästa vecka! Det blev två delar, en om dagen i Stockholm och en från själva konserten!
 
Två ovisade bilder från dagen; deras manager sprang omkring och tog selfies (hur gulligt?!) med alla delar av kön när vi väntade, haha, och här ser ni min nya vän Tova som vi träffade i kön, jag, och Freja! Den andra bilden är från i början av slutet (?) av konserten när deras staff tog bild på killarna och publiken.
Bildkällor: Kim Sung Gwangs Facebook-sida, Kinetic Vibes Facebook-sida.
Anonym

Oj vad roligt och jag förstår att du vill tillbaka! <3 Kramis

Netti Starby

Oj vad roligt och jag förstår att du vill tillbaka! <3 Kramis

Carro

Hihi så gulligt! :)

Bella

Vad roligt med konserten!

A M

Altså åh vad kul!
sv: Ja men gör det, du kommer aldrig att ångra dig! SÅ roligt!!
Kram

Gabriella

Åh jag försår verkligen att det måste ha varit såå roligt!!

Days by Johanna

Härliga bilder. Kul ni kom med

Moa Kandelin

Vilka fina bilder :)

J

Roligt!!

Anita

Härliga bilder :D

Emelie Andersson

Ser fram emot filmen :)

sv: tack finaste du <3

Carolina Thoor



Sv; men det är ju så gott med lakrits och andra kombinationer också! Och ja, finns så många roliga dagar nu för tiden!

Linda

Så kul :-)

jessy

Åh, så kul :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress