Nu sitter jag på min håltimme för dagen så tänkte uppdatera er lite om uppvisningen som ägde rum idag! ♥
Klockan 10.15 idag hade dansgruppen jag är ledare för uppvisning i skolans aula! Vi blev alla jätteförvånade för det kom verkligen såååå mycket folk! Det var jätteroligt, men vi alla fick en smärre chock, haha. Vilka ville egentligen komma för att se oss liksom? Det är inte ens så många som vet att gruppen finns.
 
Men många kom det, och även de som jag tävlingsdansar med på torsdagar så det var lite extra roligt att de kom och stöttade mig! Vi fick också jättemycket skrik, tjoande och applåder och det blir man ju verkligen så himla peppad av, hihi! Kände verkligen allas stöd. ^^
 
Här nedan tänkte jag att jag delar programmet hur uppvisningen såg ut:
 
1. Alice (jag) presenterar mig och gruppens syfte + lite kort histora. Medlemmarna presenterar sig själva.
2. Presentation av de två första numrena.
3. Trumpets- Sak Noel ft. Sean Paul (dancehall)
4. Feelin' Myself- Dolla + No Mediocre- T.I (street, hip-hop)
5. Presentation av de tre nästa numrena.
6. Alice och Freja solodans, Touchin' Lovin'- Trey Songz ft. Nicki Minaj + Panda- Desiigner + Me Like Yuh- Jay Park
7. Gentleman- Will Jay (glatt, lite charlestonaktigt)
8. Feminint medley med rekvisita, On My Way- Willie Taylor (utan rekvisita) + Orbit- Jonghyun (med käpp) + Take You Down- Chris Brown (med stol)
 
Och det var allt! Vi filmade faktiskt alla nummer så om tillåtelse ges av mina medlemmar kommer de att läggas ut här och på Youtube!
 
Är verkligen så stolt över mina medlemmar, men även så himla stolt över mig själv som verkligen sliter med den här gruppen och gör alla koreografier själv. 
 
Folk får ta det som skryt om det vill, men jag är faktiskt jävligt stolt, på ren svenska, över mitt treåriga jobb med den här gruppen och min dansförmåga samt skapande av koreografier. Det är inte så lätt alla gånger att leda individer eller komma på koreografier när inspirationen tryter, men jag fast besluten att fortsätta kämpa för mina mål. 
 
Hanna

åh så kul, jag dansade förr och det är så jäkla kul!

Julia Svensson

Åh vad roligt!

Netti Starby

Vad kul att det kom så mycket folk och kul att du delar med dig av programmet! :-D Kramis

Carro

Så roligt! :)

Henrik Olsson

Fanns det inget filmklipp från uppvisningen? :)

The Queens Diary

Åh vad kul :D

LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Åh vad kul! Härligt med mycket folk också! 😊

Flisan

sv: haha okej då har du missat en bra serie :P

Ida

Åh vad kul!! :)

NICOLE

Åh vad roligt att många kom och att det gick bra :)

Gabriella

Åh så roligt att det var många som kom!! 😃

A M

Åh vad kul att ta del av detta!
Kram på dig <3

Tilda Barkselius

Åh vad kul med uppvisning!

Matilda Berlin

Men åhh vad roligt!! Saknar verkligen att dansa, och framför allt uppvisningarna! Det var ju alltid sååå kul =) Kram

Moa Kandelin

Vad roligt!

Emelie Andersson

Åh vad roligt <3

Linda

Wow så roligt :-D

Amanda CL

Du har all rätt i världen att vara stolt tycker jag!!! :D
kramar

Amanda Jona [SPONTAN]

Men alltså åh så roligt, HEJA DIG!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress