♥ Studentbalen OCH 19-årsdag- på samma dag! 47 dagar.
Japp, ni läste rätt, haha; min studentbal och 19-årsdag infaller på samma dag, den 19 maj. Lite roligt då jag för några år seda konfirmerades och fyllde 15 på samma dag, haha. Men är jättetaggad, speciellt för balen då, ska bli såååå kul och då kommer man verkligen känna att man är inne på sluttampen av gymnasiet!
 
 
♥ Systers konfirmation! 48 dagar.
Min lillasyster har blivit stor och denna dag konfirmeras hon! Känns som det var igår jag konfirmerades, haha, känner mig gammal.
Blir även födelsedagsfirande med mina kompisar för mig samma kväll, men har ingen bild på det då jag inte satt en nedräkning i appen på det!
 
 ♥ STUDENTEN! 75 dagar.
Ja... 75 ynka dagar är det kvar tills jag springer ut och förverkligar den där milstolpen man drömt om så länge och som känts så långt bort. Jag är livrädd, men samtidigt kunde jag inte vara mer taggad, ♥
 Glömde lägga in om gymnasieslaget som är 30 maj, men ja, det ser jag ju också superdupermycket fram emot! Det är då jag ska tävla med tävlingsgruppen i dans som jag gjorde audition för som ni minns. ^^
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vad kul! Mycket att se fram emot! :D

Linnea

Gud vilka roliga saker att se fram emot! Kram :)

Julia Svensson

Åh vad mycket kul du har att se fram emot!

MALIN

Vilka härliga nedräkningar du har :) Kram

Henrik Olsson

Du har mycket att se fram emot då :)

jessy

Åh, så kul :D

Bella

Åh vad mycket roligt du har framför dig!

Tilda Barkselius

Åh så härliga saker du har framför dig!

Gabriella

Åh så roliga saker!! :D

NICOLE

Åhh så roligt! =)

Carolina Thoor

Vad roligt! Då firas du ju ändå med en bal. Det är inte allt för dåligt det :D synd att vi i min skola inte hade någon bal... Får du ta med dig vem som helst då som din partner eller vad man ska säga? Eller är det bara inom skolan? :)

Sv; kul att du tycker om min sammanfattning i slutet av varje månad! Ja, det var riktigt trist att vara sjuk i London, men nästan ännu värre nu då jag är väl hemma. Kan inte arbeta eller någonting. Hemskt :(

Zyllah

JAG VEEEET!! Studenten är så snart och jag är både taggad och stressad inför den. <3

Linda

Låter som mycket skoj att se fram emot :-)

Hanna

Åh så kul😍

Carro

Roliga saker att längta till :)

jessy

Passa på och njut :D

Celine

Haha gud vilken födelsedag du kommer att ha då! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress