Yes, idag bär det äntligen av till Rom tillsammans med min fina klass! ♥
Bussen till flygplatsen går ca klockan 13.00 och sen går planet vid 16.30. På flygplatsen är vi runt klockan 19.30 och sen åker vi transfer in till city där vi går en bit till hotellet. Så vi lär vara på plats på hotellet runt klockan 22! ^^
 
Dagarna är fullspäckade med aktiviteter så jag lär sannerligen ha mycket att berätta om när jag kommer hem, haha. Och som jag nämnde i gårdagens inlägg kommer det att komma tidsinställda inlägg på tisdag (imorgon), torsdag och lördag! 
 
Lördag natt kommer jag hem så förmodligen lär ni få ett live-inlägg igen på söndagen!
 
Ha det så jättebra nu här hemma i Sverige och ta hand om er! Kram! ♥
 
 
Bilder från Pinterest.com, collage gjort av mig.
Netti Starby

Åh vad roligt och ha en supermysig resa! <3 Kramis

Celine

Gud så avis jag blir! Hoppas du får det jättebra där!

Linda

Åh så nice det ser ut!

Jennifer Queen

Ha så kul och njut :D

Elin

MEN såå kul!! Ha en härlig resa!!

elin

Sv: Åh tack så mycket!! Så mysigt med en resa till rom<3

Carro

Åh så härligt, njut! :)

Bella

Åh vad spännande!

J

Hoppas ni får det grymt!!

Jessica Högberg

Önskar Er en underbar resa!

Anita

Wow, kul :D

Amanda CL

Ha det jätte trevligt!!! :D

kramar

My

Åh vad roligt :D

NORRSKEN EMMA

åh va kul att åka till rom!! :D

ha de bäst kramiss

TereseFlint

Gud vad roligt med en klassresa, har aldrig v varit på en sådan med klassen, hade varit roligt! Ha det bäst!

sv: Tack så supermycket!
Kramis

Carolina Thoor

Men åh så lyxigt! Ha det bäst nu & ser fram emot att läsa hur du har haft det i Rom! :D

Sv; ja, det var det verkligen. Din söndag lät inte allt för dålig heller med packning och serier! :)
Jo, men självklart ger jag både bandet & dig en chans att visa vad ni går för. Tyvärr som sagt inget för mig, men absolut att jag tittar på videon som du har gjort <3

Ida

Men gud vad kul! :D

Flisan

sv: ja eller hur :D

åh så kul så himla avis haha :P

Gabriella

Åh så roligt!! Ha det jättebra!!

NICOLE

Åå så kul :D trevlig resa!

JoJo

åh så härligt! vad avis jag blir på dig nu! ha det så himla bra och njut massor! :) kram <3

Katta

Vad roligt! :D

Tilda Barkselius

Åh ni kommer få det underbart!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Wooow, vad härligt, ha det såååå underbart nu :D

Henrik Olsson

Ha det underbart :)

eva linah

yay!!! hittade din blogg igen, har letat som en galning xD
så längesen jag var aktiv själv så tappade bort alla jag följde ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress