OMG, OMG, OMG, gårdagen var verkligen SÅ BRA, ord kan knappt beskriva det! ♥
 Okej, igår var alltså jag och Freja i Stockholm på konsert (hihihi), MEN för att inte göra inlägget för långt har jag valt att dela upp det i två delar där jag i denna del berättar om vår dag i Stockholm och i det nästa hypear sönder över konserten, okej? Låter det vettigt? Vill dock hypea redan nu, haha, har så mycket känslor, men ska skriva det inlägget direkt efter detta!
 Klockan nio ungefär bar det av mot Stockholm där vi först besökte Kungsträdgården och Gallerian, och självklart Victoria's Secret. Köpte dock ingenting i Stockholm faktiskt. Sen upplevde vi Drottninggatan där vi självklart behövde besöka Asian Market och en asiatsik affär, haha. Lunchen intog vi sedan på Wayne's Coffee! 
 
Nördar som vi är så återskapade vi en bild som Kisu från 24K tagit på drottninggatan, haha. Ja, vi är nördar, vadå, haha? När det var mission accomplished tog vi tunnelbanan (min första gång någonsin jag åkte tunnelbana, haha) till T-centralen där vi sedan promenerade till Gamla Stan. Där passade vi på att besöka lite ställen vi visste att BTS varit på, haha, och där återskapade även jag en bild som min favorit Jin tagit där, haha.  Mycket av tiden i Stockhom gick ju typ åt till att se vart våra artister varit, haha. Men är man fan så är man! ;) Både Vixx, BTS och 24K har ju vistats där och fotat och filmat så självklart ville man ju se om man kände igen sig från deras bilder!
 I Gamla Stan i alla fall tog vi oss en smoothie där vi även skrev vårt brev till 24K då man kunde få lämna saker till dem i en låda. Efter det började vi dra oss mot Kraken och efter några förvirrande tunnelbansbyten var vi framme vid konsertplatsen... Fortsättning följer!
 
En fråga också; ni röstade för att få se en video, men vill ni ha dagen och konserten separat eller i samma video? ♥
 
Henrik Olsson

Jag diggar rulltrappan! :)

Amanda CL

Var det ett Japansk band ni såg? :)
När jag och en vän var i Tokyo för två år sen gick vi på en konsert där :) Min väns favoritband, va en väldigt speciell upplevelse att vara på konsert där kan jag säga! Det var rock men det var så lugnt i publiken även fast det var bra stämning och folk rockade loss till musiken o så :)

sv: tack <3
kram

Carro

Vilka härliga bilder! :)

Netti Starby

Oj vad roligt och härliga upplevelser! <3 Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

Din entusiasm peppar så vansinnigt :-D

Carolina Thoor

Jag känner igen mig, hihi!! Låter som om ni har haft en toppen dag i Stockholm & mysigt att uppleva tunnelbanan haha :'D då förstår du nästa gång jag berättar om tunnelbanan via bloggen, att det inte är något roligt system xD

Sv; ja, det är så skönt att jag slipper äta antibiotika. Nej, absolut inget jag uppskattar ^^,
Ja, riktigt gott med ugnspannkaka, enkelt & gott! :D

Julia Svensson

Fina bilder!

Moa Kandelin

Vad fina bilder :)

jessy

åh va kul :D

Flisan

sv: det tkr jag verkligen du ska börja göra :D

härliga bilder :D

NICOLE

Kan ju gissa att ni hade det grymt ;) Hihi

Gabriella

Åh såå roligt!!

Tilda Barkselius

Härligt att du gillade Stockholm!

J

Vad roligt med en lyckad dag!!

Anita

Härligt! :D

Bella

Åh, bästa staden!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress