Här kommer videon från själva konserten! Alltså herregud, har sett den så många gånger själv och får fortfarande fjärilar i magen och blir superpeppad varje gång jag ser den, haha... Var verkligen sååå kul att redigera den, samtidigt som man verkligen längtade tillbaka så mycket, även nu varje gång jag ser på den! Ugh.
 
Den är kanske lite lång om ni inte har samma intresse för gruppen eller musiken som jag har, och det förstår jag, men väljer ni att kolla så se det gärna som en upplevelse av att uppleva en ny typ av musikstil och en möjlighet att verkligen känna min, och de andra fansens, glädje och lycka. Trust me, sånt smittar! Och annars kan ni ju försöka finna lite nöje i mina editing-skills (om man ens kan kalla det för det, haha) och mina små kommntarer under vissa nummer och så (t.ex "Too sexy to handle...). ;) Jag förklarar i varje klipp vad som händer med en liten textremsa så att det blir lätt att hänga med, lite som jag gjorde i första delen!
 
Så njut! Åh, jag vill verkligen tillbaka. ♥
 
Henrik Olsson

Jag förstår att du vill tillbaka :)

Carolina Thoor

Som sagt inte riktigt min musiksmak, men såg på videon och ser verkligen ut som att dem hade det roligt & kul att det var så många där och hurrade på dem. Aldrig hört bandet förut heller :P

Sv; nej, nog inte många som gjort. Den är hur bra som helst :D

Netti Starby

Vad kul att du delar med dig! <3 Kramis

elin

Sv: Så roligt att du tyckte det , hoppas du får en toppen bra lördag<3

Gabriella

Roligt att se!! :D

Jennifer Queen

Vilken bra konsert det verkar ha varit :D

Carro

Härlig video :)

My

Åh vad roligt :D

Anita

Åh :D

Bella

Åh vad mäktigt det måste ha varit att se!

Linda

Åh, kul!!

Julia Svensson

Åh så bra

NICOLE

Å så kul :D

A M

Åhhhh!!
sv: Vi får ta och lära oss, det kommer med tiden!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress