... jag blir hemma idag med.
 
Åh, blir så sur, vill verkligen inte vara sjuk! 
Jag var inställd på att gå till skolan idag, men när jag vaknar känner jag hur klibbig jag är i ögat, men jag bara tvättar bort det. Drar på mig sminket med diverse hostattacker, men är ändå beslutsam att ta mig till skolan. Närmar mig spegeln ytterligare för att rätta till eyelinern och ser hur blodsprängd jag är i vänstra ögat. 
 
Överlägger med mamma och pappa= troligen ögoninflammation. Och då kom jag även till insikt att min förkylning inte alls var så bra som jag trodde med de fortsatta hostattackerna och rinnig näsa. Så nej. Ingen skola för mig idag.
 
Blir extra sur med just för att jag missar mer i skolan och sånt jag hade planerat. Skulle informerat en klass om DeGeers Showgrupp och haft pluggdejt med min kompis, men det går ju bort nu.
 
Som tur är känner jag mig ändå tillräckligt frisk för att göra lite plugg så ska fixa det sen.
Kändes som ett väldigt negativt inlägg det här, haha. 
 
Hoppas ni får en bra måndag och hålller er friska! ♥
 
Emelie Andersson

Åh krya på dig finis!! Jag är också sjuk och det verkar inte vilja sluta heller :( <3

Jag har dessutom nominerat dig på min blogg, hoppas att du deltar! :)

Beatrice

Men gud så trist. Krya på dig!

Alice Lindström

Krya på dig!

Ida

Usch,krya på dej :)

Amanda

Synd att du missar en massa, hoppas verkligen du blir frisk snart!!

Hanna

Jag har ögoninflation men tur att de inte hindrar mig från att träna !😂

ajlimullersandvik.blogg.se

Fortsätt krya på dig du, bra att du har ork nog att studera lite hemifrån i alla fall <3

Tilda Barkselius

Hoppas du mår bättre snart!! <3

Alice

Men fy vad segt:(( Krya!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress