Yes, som rubriken lyder är jag sjuk.
Kände av i halsen redan i tisdagskväll, och i slutet av dagen igår hade jag knapp någon röst kvarSkulle förmodligen tagit det lugnare på dansen... Så idag är jag hemma och kurerar mig. Osäker på hur det blir imorgon, men hur som haver blir det i alla fall ingen ridning ikväll. Så segt.
 
Om jag har smittat syrran eller tvärtom är oklart, haha, men hon är också hemma med halsont. Skönt med lite sällskap ändå. :) Har än så länge inte gjort så mycket vilket i och för sig inte är så konstigt. Får se om jag tar tag i lite plugg sen eller om jag väntar tills jag mår bättre. 
 
Det som är lite skönt just nu är att en av våra bilar är hemma så skulle jag och syrran få något galet craving efter glass (eller sushi som jag fick galet craving efter förut?!) är det bara att åka iväg. Så himla skönt! Sen ska man ju bara orka med, men det är ett litet problem. ;)
 
Sitter och jobbar lite med bloggen just nu. Har två lite större projekt på gång i form av nya kategorier, men får se om det är något jag går igenom med. Vet inte hur intresserade ni skulle vara av det egentligen, haha...
 
Jaja, ha det så bra finisar och håll er friska! ♥
 
Netti Starby

Ni får krya på er båda två! Kram

Sarah

Så himla tråkigt :/ Krya på dej :)

Ida

Krya på dej :)

Gabriella

Krya på dig!!

Josefine

Krya på dig!!

Linah

Krya!!

T e r e s e F l i n t h

Ush krya på dig!

sv: Ja verkligen, bästa mysmånaden! Tack snälla!
Kram

Hanna

Tack!
åh trist att va sjuk hoppas du blir bättre snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress