7 september 2016

Kort dag!

Okategoriserat

Hej!
Väldigt kort dag för mig idag med bara två lektioner som slutade klockan 11.20! Riktigt skönt!
Jag åt lunch tillsammans med mamma och nu sitter jag på Espresso House för att få lite plugg och annat småfix gjort! Älskar att sitta ensam på ett fik och bara fokusera, skönt med lite egentid. ♥
 
Om en stund ska jag bege mig hemåt och den preliminära planen för kvällen är att träffa bästa Tilda och fixa lite annat smått hemma. Är så skönt med sådana här dagar där man bara kan få saker gjorda!
 
Vad gör ni idag? ♥
 
Netti Starby

Vad härligt med lite egen tid och det behövs verkligen ibland :-D Kram

Alice Lindström

sv: absolut får du ta listan!

åh vilken härlig dag!

sandra.

Låter som en mysig dag ju :)
och skönt med en kort skol dag :)

JoJo

vad skönt att få sluta så tidigt! :D kram <3

Amanda

Vad skönt att sluta så tidigt! :)

Gabriella

Härligt att sluta tidigt!!

Tilda Barkselius

Underbart mysigt att plugga på EH :)

Emelie Andersson

Låter som en väldigt bra dag måste jag säga! ;) <3

Hanna

Ja Gud, jag måste bara lära mig att gå i skorna ordentligt HAHAHA !!😂

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt! :)

Amanda CL

härligt att sluta tidigt :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress