Åh, vilken härlig söndag jag haft idag! ♥
Började dagen med ett träningspass följt av lite kinesiskaplugg innan jag och bestie Frida köpte lite gott att äta och tog bilen (har fortfarande inte förstått att jag faktiskt har körkort, haha) till supervackra Sandviken där vi hade picknick på en klippa med helt underbar utsikt över hamnen och vattnet. ♥
 
Sen dunkandes musik (fördelarna med bil med bluetooth, hehe) hela vägen hem blandad med skrikig karaoke till Backstreet Boys och Westlife där jag chockade min vän genom att kunna vartenda ord i låtarna, haha. 
 
Sen hem en snabbis för att dra iväg och dansa med en dansgrupp (nej, det är inte showgruppen jag pratar om nu, detta är en ny) jag och några andra startat, men mer om den i ett annat inlägg! 
 
Kvällen blir lugn, eventuellt en kvällspromenad igen med Frida och lite plugg, men känns skönt med en lugn söndagkväll inför en ny skolvecka.
 
Hoppas ni har haft en bra söndag!
Kram. ♥
 
Jessica Högberg

Låter underbart

Tilda Barkselius

Underbart att du haft en så bra söndag!

Amanda

Låter som en riktigt bra söndag! :D

T e r e s e F l i n t h

Så härligt!

sv: Tack finaste du! :)
Kramis

JoJo

härligt att din söndag var så bra! :D

sv; ja visst är låten bra? jag älskar den också. den går typ på repeat när jag kör bil. hahah! :P
hoppas att din vecka börjar bra fina du! kram <3

Hanna

Jasså? Ja dom är grymt sköna och snygga !! :D

Amanda

Åhh Sandviken, där har min farmor och farfar landställe :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress