27 september 2016

I'm finally back!

Okategoriserat

Godkväll kära läsare! ♥
Idag kunde jag äntligen ta mig till skolan efter att ha varit sjuk sen i torsdags. 
Lite kämpigt var det, haha, och det känns i kroppen när man legat hemma så länge och sen behöver vara uppmärksam mellan 8-16. Men det gick bra! 
 
Dagen blev lättare då det populära glasstället Halvars som ligger precis bredvid min skola skulle stänga för säsongen och hade rea på all sin glass! Så självklart passade vi på att köpa lite glass! Skönt för min fortfarande lite krassliga hals. 
 
Hade även en lång håltimme och drog jag och Amanda till Espresso House för en liten pluggdejt. Mysigt! ♥ Väl hemma åkte jag och klippte klorna på kaninerna och köpte mat till dem och sen kollade jag igenom lite danser tills imorgon, och ja, jag lovar, jag tog det väääldigt lugnt, haha.
 
Imorgon är det onsdag, mitten av veckan, och då väntar andra träffen för showgruppen! Ska fortfarande se till att få ihop det där inlägget till er, haha,
 
Sov så gott! ♥
 
Tuva Björnwall

åh skönt med håltimme!

Angelix

Vad mysigt att spendera håltimmen på Espresso House!

Emelie Andersson

Skönt att du kunde ta dig till skolan idag! :)

sv: det ser jag verkligen fram emot :D

T e r e s e F l i n t h

Mys!

sv: Men åh tack så mycket! Ja vilket bra tips, tack fina du!
Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att vara på fötterna igen! :)

Hanna

den är super good :D verkligen värt att testa!

Jessica Högberg

Glassrea låter härligt med krasslig hals!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress