Hej!
Förra fredagen hade vi som jag nämnde program-dag!
Då sågs alla med sitt program/linje och hade aktiviteter. Vi humanister började med morgonyoga på en brygga i en jättevacker hamn häromkring, sen besökte vi ett trollerimuseum innan vi gick en vandring runt marmorbruket och gjorde lite olika övningar påvägen! En väldigt mysig dag med perfekt väder (nästan lite för vamt, haha). ♥
 
Och på kvällen var det dags för inspark! Vi treor hade bestämt toga-tema för ettor och tvåor och valfri utklädnad för oss treor. Jag älskar att klä ut mig så tänkte först vara Jokern eller något, haha, men kände väl inte riktigt att jag ville komma in på MAX och äta med mina vänner sådär, haha. ;) Men jag blev en katt istället med hjälp av lite utklädningsgrejer jag hade hemma! Vi lekte även här lite lekar och bara hade det bra och lärde känna varandra. ♥
 
 
Netti Starby

Vad roligt ni har haft det och vilken söt kisse du var :-D Kram

Ida ❉

kul med såna dagar :)

Alice

Kul med inspark!!

Tilda Barkselius

Åh vilken härlig dag det lät som!

Vanessa

åh så kul, minns min inspark haha! Vi hade så kul!!

Gabriella

Åh så härligt med yoga!!

♫♪ sandra

mysigt!

Hanna

härliga bilder :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät fantastiskt roligt! :)

Tarn

Det låter så roligt :) Fina bilder förresten!

Amina

Så härligt! Minns min mösspåtagning på gymnasiet och alla lärare hade gjort togor som de hade på sig.. Haha!

Alice Lindström

Vad härligt med morgonyoga!

Terese

Åh så härligt!

sv: Haha ja, tack fina!
Kram

Sarah

Va kul o hitta på saker tsm :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress