30 september 2016

Friday night!

Okategoriserat

Godkväll på er kära läsare! ♥
Vilken seg dag detta har varit, haha. Har varit himla trött, men den har gått bra ändå! Har inte så mycket att orda om dagen, hade teckenspråk i tre timmar som varje fredagseftermiddag, men det är ju som vanligt, haha.
 
Kom hem och tog en sväng med bilen bara för att och snart ska jag och familjen iväg och hämta min lillasyster på stationen då hon varit i Finland i en vecka tillsammans med ungdomar från Finland, Norge, Danmark och Fäöarna i ett globalprojekt om vår miljö och framtid. Stolt över henne. ♥
 
Morgondagen är oklar än så länge, men lutar åt lite plugg och kanske en tur till stan. På söndag ska vi fira min mamma som fyller år nästa vecka och jag ska på dans.
 
Hoppas ni haft en bra fredag! 
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
Josefine

Har också vart så trött..

sv: Taack :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Min dag har inte varit seg, snarare stressig men FREDAG!!! :D :D :D

Hanna

tyckte också gårdagen var lit smått seg, men så kan de vara ibland haha:)

Amanda

Vilken rolig resa din syster gjort! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress