3 september 2016

Farfar.

Värt att minnas

Idag är det den tredje september och exakt tre år sedan min älskade farfar lämnade jordelivet för att bli en av de vackraste änglarna i himlen. Saknaden efter dig är stor, men skratten många när jag tänker på tiden vi hade tillsammans. Med din värme lyste du alltid upp med din närvaro, alltid med ett leende på läpparna, alltid redo med sagor och godispåsar.

Knappt en dag går utan att jag skänker dig en tanke och det är med blandade känslor jag låter tanken infinna sig. Glädje för personen du var, men sorg för att du inte längre finns kvar här hos oss. Men jag vet att du alltid finns i mitt hjärta, och även om jag inte kan se dig är du här, jag känner dig. Jag vet att du har det bra däruppe och vakar över oss och lagar himlens alla brandbilar.

 

Jag älskar dig, farfar. ♥

 

 
Bildkälla: Pinterest.com
ajlimullersandvik.blogg.se

vilken vacker kärlek ni delade, jag beklagar att han inte är med dig mer.

Netti Starby

Men åh <3 Kramis

Ida

<3

Imorgon kommer jag ha en veckans blogg tävling uppe och de skulle va kul om du ville vara med :D

Tilda

Styrkekramar <3

Alice Lindström

Styrkekramar!

sandra.

Så rörande att läsa :/ beklagar verkligen!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress