Idag vaknade jag upp till ett hemskt besked. Divina skulle avlivas. 
För er som inte vet är Divina en av hästarna i stallet där jag hjälper till och hon har länge ridit av ryggproblem. Efter många veterinärbesök såg de ingen annan utväg än att låta henne somna in.
 
Det gör så himla ont. Jag har varit med den här hästen sen hon var två år gammal. Jag var den första någonsin som satt på henne när hennes inridning skulle påbörjas. Jag minns hennes roliga steg när hon bar benskydd för första gången. Jag minns när jag fick lära mig vart hon tyckte om att bli kliad. Jag minns hur mitt tycke för hennes sura personlighet växte allt mer och mer. Jag minns allt. Och jag hann inte ens säga hejdå.
 
Vila i frid, underabara häst, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag älskar dig. ♥
 
 
Netti Starby

Jag beklagar och många styrkekramar från mig <3

Tuva Björnwall

åh fy, kramar <3

Amanda CL

vad jobbigt <3
är alltid tungt när djur försvinner <3

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress