God torsdag på er allihop!
Dagen idag har varit fullspäckad då vi bl.a haft mössprovning för våra studenmössor! Känns heeeelt sjukt att jag snart tar studenten! Roligt var det och mycket bra information fick man vilket var nödvändigt i denna djungel av alla val, haha. Är så taggad, samtidigt livrädd, haha, för att ta studenten och nu kändes det ju verkligen nära! 
 
Avverkade även ett filosofiprov som kändes bra och efter skolan gjorde jag något hemligt, hehe.
 
Detta hemliga gjorde jag även förra torsdagen och idag var andra delen av det kan man väl säga. Vad det är kommer jag inte säga förens jag vet säkert om det blir något, får se om jag ens säger något om det inte blir något, haha. Vill ni gissa så får ni gärna lämna en kommentar! Vore ju kul att se vad ni tror utifrån vad ni vet om mig. ;)
 
Ikväll är det äntligen dressyr på Gypsy igen! ♥ Det var inget förra veckan då det var teorivecka så träffade henne inte då.
 
Glöm inte att ställa en fråga till mig i min språkinriktade frågstund om ni känner för det! Det går bra att ställa frågan här eller i inlägget under detta! 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Ja, vad kan det vara, arbetsintervju kanske? :D

Kul med mössprovning, på min mössa stod det Kebabrulle ^^

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Alltså gud vad roligt att ta studenten, längtar så!! :D Kram

Tuva Björnwall

spännande :D

Sandra SG

åh så roligt med student!

sv: ja mycket fina plagg tycker jag

linda

Åh, minns studentmössan som igår.. så himla kul!

sommarblom.blogg.se

ÅÅÅH vad roligt, känns som igår när jag provade min mössa haha

Johanna

Åh vad roligt med mössprovning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress