Godkväll på er! 
Vilken härlig dag jag haft idag! ♥ På grund av inställda lektioner och håltimmar hade jag bara en enda lektion idag, kinesiska, som inte började förens klockan 14.40. Jag och Amanda hade då en pluggdag tillsammans då vi runt klockan tio möttes upp på Espresso House där vi spenderade två timmar effektivt plugg. 
 
Sen drog vi och åt mat, riktigt gott, innan vi åkte till skolan och pluggade lite till innan lektionen började. Verkligen så skönt att få så mycket gjort, och i ett så fint sällskap. ♥
 
Är inne i något plugg-mode idag, haha, så ska förmodligen sätta mig och plugga lite till nu. Så skönt när man har den känslan! ^^
 
Elsa

Mm vad gott det såg ut! :)

eva linah

härligt:D!

Sandra SG

mysiga bilder!

sv: ja det var mycket bra saker!

linda

Åh kul att du läser kinesiska.. det har jag också gjort när jag va bosatt i peking :-)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så skönt med en så pass kort skoldag :)

Netti Starby

Vad härligt med bara en lektion och kul att du läser kinesiska :-D Kramis

Olivia

Effektivt plugg äre bästa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress